جرثقیل موتور درآر تاشو دبل پمپ 2 تن و 3 تن

4.7

دستگاه جک موتور درآر 2 تن و 3 تن

دستگاه جرثقیل موتور درآر 2 تن دستگاهی برای بیرون آوردن موتور خودرو وتعمیر اساسی با قیمت مناسب برای تعمیرکاران می باشد. جک های موتور درآر و یا جک بالابر موتور ماشین در مدل ها و ظرفیت های مختلف متناسب با نوع نیاز تعمیرگاه مکانیکی است اکثر جرثقیل های موتور درار ساخت ایتالیا اسپانیا چین و ایران است. از انواع مدل های جک موتور درآر می توان به جرثقیل موتور درار سقفی یا زنجیری  و همچنین جک موتور درآر ثابت و تاشو اشاره نمود

قیمت جرثقیل موتور درآر

قیمت جک موتور درآر با توجه به تناژ و کیفیت آن متغیر است. برای استعلام قیمت جرثقیل موتور درآر 2 تن و 3 تن با ما تماس بگیرید.

تماس با کارشناس فروش:

جرثقیل موتور درآر چیست؟

فروش انواع جک موتور درآر با توجه به نوع آن قیمت گذاری می شود. جک موتور درار با نام جرثقیل موتور درآر و جک بالابر موتور ماشین نیز شناخته می شود. جک موتور درآر  جک های موتور درآور تاشو  تولید ایران و چین مجهز به پمپ دوسرعته به منظور تسریع در بالا بردن می باشند.

دستگاه جک موتوردرآر یکی از ابزار های مهم کاربردی در تعمیرگاهها می باشد که برای انجام تعمیرات موتور و یا  پیاده کردن موتور جهت تعمیر و جاگذاری موتور تعمیر شده یا موتور نو از آن استفاده میشود ، دستگاه جک موتوردرآور با اسامی مختلفی چون جرثقیل موتور درآر و جک موتوردرار برقی و …نیز شناخته میشود.

همچنین از جک موتوردرآر در عملیات بلند کردن اجسام سنگین در تعمیرگاهها برای حمل و جابجایی نیز استفاده میگردد.

انواع جک موتور درآر

جک موتور درآر یا جرثقیل موتوردرار در ظرفیتهای مختلف ۱ تن و ۲ تن و ۳ تن وجود دارد که تمامی مدلها تاشو و قابل حمل بوده و در مدلهای تک سرعته و دوسرعته قابل تنظیم موجود می باشند و قدرت بالابری و لیفت کردن موتور توسط فشار روغن هیدرولیک و با ستون قابل رگلاژ به واسطه داشتن تسمه ها و زنجیرهای قدرتمند دارا می باشند.

ساختار جک موتور درآر 2 پمپ

بدنه جک موتور درآر کارگاهی تولید ایران ساخته شده از ورق 4 میلیمتر است. بدنه محکم و ارگونامیک جک موتور درار را قوی و مقاوم در برابر فشار میکند

  • دارای جک هیدرولیکی بزرگ
  • حداکثر ارتفاع بلند کردن بار از سطح زمین:  ۲.۳۸ متر
  • دارای شاستی تاشو (جمع شونده)

موتور درآر چینی

موتور درآر ۲ تن تاشو بیگرد ساخت کشور چین بسیار پر قدرت و با دوام می باشد. جک موتور درآور تاشو  مجهز به پمپ جک بزرگ به منظور تسریع در بالا بردن اجسام می باشد . قدرت پمپ این جرثقیل قادر به فشار  ۸ تن بوده و وزن آن ۸۳ کیلوگرم می باشد . جنس بدنه این جک موتور درآر ساخته شده از ورق با ضخامت ۴ میلیمتر است که این امر مقاومت این جک ۲ تنی را دو چندان کرده است . این جک قابلیت باز شدن تا ارتفاع ۲۴۰ سانتیمتر را دارد . تاشو بودن این جک موتوردرآر یکی از مزیت های مهم این محصول جهت اشغال فضای کمتر به شمار می آید .

جرثقیل موتور درار زمینی چرخدار ساخت MEGA مگا اسپانیا

جرثقیل موتور درار زمینی چرخدار (Floor Cranes) با ظرفیت 650 تا 3000 کیلوگرم مناسب فعالیت های کارگاهی و معلق نگه داشتن قطعات ساخت مگا اسپانیا

  • مناسب جهت فعالیت های کارگاهی و معلق نگهداشتن قطعات
  • قابلیت تا شدن در نمونه های 0.5 تا 2 تن
  • قابلیت تنظیم ارتقاع و طول بازو ، حمل و جابجایی در محیط کارگاهی

ویژگی های موتور درآر

جک جرثقیلی موتوردرآر 2 تن تاشو دو پمپ برای بلند کردن و پایین آوردن و جابجایی موتور خودرو، دیفرانسیل، گیربکس و سایر بارهای سنگین با کمترین زحمت و تلاش ممکن طراحی شده است. پمپ قدرتمند این جک قابلیت بالا بردن موتور یا باری با وزن 2تن را داراست.

فرم جرثقیلی این جک باعث بالا بردن بار با اطمینان بالا و صرف کمترین نیروی ممکن می­­شود. به همین دلیل جک جرثقیلی موتوردرآر 2 تن تاشو دو پمپ از محصولات پرطرفدار و ضروری گاراژهای تعمیرگاهی به شمار می­رود.

بدنه و ساختار این جک استحکام لازم برای بالا بردن و البته جابجایی بار در طول تعمیرگاه یا گاراژ را دارا است. مزیت این جک نسبت به مدل تک پمپ سرعت بیشتر بالا بردن بار توسط جک موتوردرآر دو پمپ است. بدین معنی که موتوردرآر دو پمپ کورس یکسان با موتوردرآر تک پمپ را در مدت زمان کمتری طی می کند که این امر باعث صرفه جویی در زمان و صرف کمتر نیروی فیزیکی می­گردد.

جرثقیل برقی | وینچ برقی

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید