خرید جک دنده ای 1.5 تن ، 3 تن تا 10 تن

4.8

جک دنده ای از 1.5 تن تا 10 تن

بک ابزار مفتخر است که به شما انواع بهترین جک دنده ای 1.5 تن، 3 تن ، 5 تن و 10 تن را از بهترین برند های موجود در بازار به شما ارائه می دهد. اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم. جک دنده ای دارای دسته متحرک برای بلند کردن اجسام در موارد مربوط به ماشین و ساختمان سازی و البته محیط هایی مثل پالایشگاه ها و نیروگاه ها و کلاً مصارف صنعتی کاربرد دارد.بک ابزار این ابزار را در تناژ های مختلف مثل 1.5 ، 3 ، 5 ، 10 ، 20 تن به شما ارائه می دهد.

برای خرید این محصول با کاراشناسان ما تماس حاصل نموده و درخواست خود را بگویید. آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

قیمت جک دنده ای 3 تن و 5 تن

برای استعلام قیمت و خرید با ما تماس بگیرید. همچنین از دیگر محصولات ما همچون بالابر ساختمانی ، جرثقیل سیم بکسلی ، جرثقیل دستی دیدن نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

جک دنده ای 10 تن

جک دنده ای 10 تن یکی از مناسب ترین و استانداردترین نوع ابزار برای بالا بردن بار در صنایع سنگین و در مجموع بالا بردن باری علاوه بر خودرو است.

این جک دارای مدل های مختلف 5/1، 3، 5، 10، 16 و 20 تن است که ارتفاع بالا بردن آن ها نیز باهم متفاوت است.این وسیله بر مبنای انتقال مکانیکی طراحی شده است و هیچگونه سیالی در بالا رفتن آن نقش ندارد و صرفا نیروی فیزیکی کاربر باعث بالا رفتن یا پایین آمدن آن می­شود. ناخنی این محصول که وظیفه حمل بار را برعهده دارد در قسمت زیرین بدنه و نزدیک زمین قرار دارد و این امر باعث استفاده از آن در نقاط غیرقابل دسترس برای سایر بالابرها می شود.

استفاده از جک دنده ای

برای استفاده از آن هم می بایست دسته را در جهت عقربه های ساعت به حرکت در آورد تا شاهد بالا رفتن ناخنی و به تبع آن بالا رفتن بار بود. جک دارای دو نقطه تماس برای بالا بردن بار تا ارتفاع دلخواه است. برای خالی کردن فشار و پایین آوردن بار کافیست دسته جک را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا جک و به تبع آن بار به موقعیت اولیه خود برگردند.

از مهمترین مزایای این جک می­توان از قابلیت استفاده از آن در کوتاه­ترین ارتفاعات که معمولا غیر قابل دسترس هستند و نیز عدم وجود معایبی همچون نشتی که بر روند عملکردی جک تاثیر  می­گذارد، نام برد.