جک سوسماری کورسی 2 ، 3 و 4 تن

5

جک سوسماری کورسی 2/5 تن دسته گردان از ابزار گاراژی مورد نیاز و اساسی مکانیک ها می باشد. بک ابزار جک سوسماری حرفه ای کورسی را با ظرفیت 2.5 تن 3 تن و 4 تن با کیفیت و دوام فوق العاده و طراحی منحصر به فرد ارائه می دهد. ایمنی و کارایی بالا از ویژگی های جک سوسماری می باشد. جک سوسماری حرفه ای کورسی دارای چرخ های محکم و پهن و سوپاپ اطمینان می باشد. جک های سوسماری موجود در بک ابزار منطبق با استانداردهای بین المللی طراحی و تولید شده است. محفظه صیقلی سیلندر در این جک سوسماری جهت کاهش ساییدگی و افزایش عمر قطعات می باشد.

قیمت جک سوسماری کورسی

بک ابزار ارائه دهنده انواع جک و ملوزمات باربرداری به صورت تخصصی در ارائه بهترین جک سوسماری کورسی فعالیت می نماید. جهت استعلام قیمت جک سوسماری لطفا با ما تماس بگیرید.

تماس با کارشناس فروش:

خرید جک سوسماری

جک سوسماری که حدود 15 کیلو گرم وزن دارد قادر است وزنی برابر 2/5 تن را از زمین بلند کند. این توان بالا موجب استفاده از این جک برای اکثر خودروهای سواری می‌شود. جک‌ها یکی از ابزارهای بسیار کاربردی بوده و وجود آن‌ها در هر خودرویی ضروری است. در انتخاب این ابزارها باید به وزن خودرو و ارتفاعی که قرار است خودرو را از زمین بلند کرد توجه داشت. جک هیدرولیک یکی از انواع جک‌های خودرو بوده که کار با آن بسیار راحت بوده و از ضریب اطمینان بالایی برخوردار است.

برند های جک سوسماری در بازار

جک سوسماری مگا

مهمترین ابزاری که در همه ی تعمیرگاه ها ی خودرو مورد استفاده قرار میگیرد جک سوسماری است که میبایست از آلیاژ محکمی ساخته شده باشد و البته دارای خدمات پس از فروش مناسبی باشد. شما میتوانید از جک سوسماری کورسی 2 تن GR2X مگا که برای خودروهای اسپرت طراحی شده است استفاده کنید.
این جک سوسماری ساخت کشور اسپانیا به بازار ارائه شده است و شما می توانید پس از خرید از خدمات پس از فروش پنج ساله آن برخوردار باشید و هر نوع خرابی احتمالی توسط نمایندگی های این جک سوسماری پشتیبانی میشود. جک سوسماری کورسی 2 تن GR2X مگا که برای خودروهای اسپرت طراحی شده است مناسب خودروهای معمولی نمی باشد و صرفا می توانید برای خودرو اسپرت از آن استفاده کنید.
این جک از آلیاژ فولاد ساخته است و فشار وارد شده زمان بلند کردن خودرو را به راحتی تحمل میکند.

جنس و ساختار جک مگا

چرخهای آن از فولاد ساخته شده اند و در کنار اینکه انعطاف زیادی به جک میدهند فشار 2 تن را تحمل میکنند و عمر بالایی دارند. این جک دارای طول 92 سانتی متر است و برای مکانهای کوچه گزینه ی مناسبی نیست و توجه به این نکته زمان خرید بسیار مهم است.
حداکثر ارتفاعی که این جک میتواند بالا ببرد 52 سانتی متر است که این ارتفاع فقط برای خودروهای اسپرت مناسب است.

جک سوسماری اکتیو

  • به روز ترین دانش و تخصص همراه با کیفیت عالی
  • قابلیت بالا بردن اجسام تا 3 تن
  • مناسب برای ماشین های کم ارتفاع
  • دارای دو تلمبه
  • طراحی عالی جهت انتقال بیشترین نیرو با صرف کمترین انرژی
  • بازه عملکرد بالابر در حداقل ارتفاع 85 و حداکثر 455 میلی متر
  • مقاوم در برابر زنگ زدگی و آسیب های بدنه
  • دارای استاندارد TUV آلمان و CE  اروپا
  • ضمانت اصالت و سلامت کالا

جک سوسماری بیگ رد

  • دارای عرض مناسب و یک عدد شیر فشارشکن داخلی برای ایمنی بالا
  • مجهز به سیستم برگشت روغن ناشی از وارد شدن فشار زیاد
  • دارای دو پمپ که سرعت بالا رفتن را افزایش می­دهد.
  • دارای دسته بلند و مناسب برای نقاط دور از دسترس
  • ساخته شده با آلیاژ مقاوم برای طول عمر زیاد
  • دارای چرخ هایی با قابلیت گردش 360 درجه

جک سوسماری کورسی 2/5 تن

انواع جکهای هیدرولیکی و چگونگی کارکرد آنها، روغنهای هیدرولیک تقریبا تراکم ناپذیر هستند. این ویژگی سبب شده است که از روغنهای هیدرولیک به عنوان وسیله مناسبی برای تبدیل و انتقال کار استفاده شود. بنابراین می‌توان از آنها برای طراحی ماشینهایی که در عین سادگی ، با نیروی محرک خیلی کم بتواند نیروی مقاوم فوق العاده زیادی را جابجا نماید، استفاده نمود.

جک هیدرولیک چیست؟

جک هیدرولیک وسیله‌ای است که در آن نیرویی بر روغن موجود در یک استوانه کوچک وارد می‌شود. این نیرو سبب می‌شود که روغن غیر قابل تراکم به استوانه بزرگ منتقل شود. روغن به پیستون استوانه بزرگ فشار می‌آورد و باعث بلند شدن بار روی استوانه (مثلا ماشین) می‌شود. مکانیزم کار ماشینهای جرثقیل ، و غیره نیز چنین می‌باشد که در عین سادگی ، کار مفید زیادی با بازده بالا انجام می‌دهد.

در ساختمان جک هیدرولیک از این واقعیت استفاده می‌شود که روغن تقریبا تراکم ناپذیر است و نیروی وارد بر خود را منتقل می‌کند. فشار وارد بر پیستون کوچک عینا به پیستون بزرگ منتقل می‌شود و آنرا به طرف بالا می‌راند.

کاربردهای جک سوسماری

در بلند کردن خودرو وماشین‌آلات سنگین ، ماشینهای کمپرسور ، جرثقیلها ، پالایشگاهها، حفاریهای زیر زمینی ، برج سازی و معماری ، کلیه وسایل نقلیه و غیره از خود این وسیله بسیار ساده و مفید یا مکانیزم کارش استفاده می‌شود.

انواع جکهای هیدرولیک:

جکهای هیدرولیک انواع و اقسام زیادی دارند در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره میکنیم

1-جکهای هیدرولیک گاراژی:این نوع جک از ساده ترین نوع جکها میباشد که در کارگاهها و تعمیرگاهها ماشین استفاده میشود از قبیل:

جک سوسماری هیدرولیکی –جک صافکاری- جک روغنی یا جک بولت-جک پالت –جک موتور و…

2-جکهای صنعتی ویژه : این نوع جکها در صنایع بزرگ و متوسط و اغلب توسط طراحی مهندسی ویژه جهت آن کار خاص طراحی و تولید میشود.

جک های سوسماری

جک سوسماری ابزاری برای بالا بردن بارهای سنگین است. این بارها می­تواند شامل خودرو، ماشین آلات صنعتی و امثالهم باشد. ساختار جک سوسماری به گونه ای طراحی شده که کاربر با صرف انرژی کم و ایمنی بالا و صرفا با فشار دادن یک پدال یا بالا و پایین بردن یک دسته می­تواند بارهای با وزن بسیار بالایی را از روی زمین بلند کند. جک های سوسماری بسته به مدل های متفاوت خود می­توانند تا ارتفاعات مختلفی بار را از روی زمین بلند کنند.

بدنه خوابیده و سوسماری شکل این جک ها به راحتی در زیر خودرو قرار می­گیرد و توسط  چرخ های تعبیه شده برای این محصول می­توان آن را در زیر خودرو برای دستیابی به نقطه بالا رونده حرکت داد.

کارکرد این جک

عمل پمپ کردن در این جک توسط دو میل پمپ اتفاق می­افتد. جک های دو پمپه در مقایسه با جک های تک پمپ کورس های مساوی را در مدت زمان کمتری طی می­کنند و از این حیث می­توان آنها را به عنوان جک های سرعتی به حساب آورد. اورینگ های به کار رفته در جک، سیستم هیدرولیکی را از گردوغبار و … حفظ می کند.

برای جلوگیری از آسیب دیدگی ناشی از تولید فشار بیش از حد، جک به یک سیستم فشار شکن داخلی مجهز شده است.

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید