جک 4 تن و 10 تن صافکاری

3

وب سایت بک ابزار از جمله عرضه کنندگان دست اول ابزار الات گاراژی و صافکاری خودرو می باشد و در این قسمت قصد معرفی یکی از پرکاربردترین ابزارهای صافکاری را داریم. جک 4 تن و 10 صافکاری یکی از مهمترین این ابزارهاست. بدون شک زمانی که بر اثر تصادفات بدنه خودرو تغییر شکل پیدا میکند برای برگرداندن این تغییرات به حالت اولیه نیاز به جک صافکاری می باشد.

جک 4 تن و 10 تن صافکاری برای پهن کردن و خارج کردن از حالت فشرده و وارد کردن فشار به بدنه خودرو طراحی گردیده است و یک ابزار کامل برای این مورد می باشد.

قیمت جک 4 تن و 10 صافکاری

برای استعلام قیمت و خرید این محصول با ما تماس بگیرید. همچنین از دستگاه نقطه جوش صافکاری تکنو صاف و قرقره زیر کابلی دیدن نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

معرفی جک هیدرولیک صافکاری

در بازار ایران برند های مختلفی در زمینه ی جک هیدرولیک صافکاری وجود دارد که در تناژ های 4 تن تا 20 تن وجود دارند. در ادامه برخی از این برند ها را بررسی میکنیم. برای خرید جک 4 تن صافکاری با ما تماس بگیرید.

چرا باید از جک صافکاری استفاده کنیم؟

بطور کلی تجهیزات صافکاری در دنیای مدرن امروز اهمیت زیادی پیدا کرده و به همین خاطر وسایل نقلیه تبدیل به ابزار مهمی در زندگی بشر شده‌ اند در بین انواع وسیله نقلیه نیز اتومبیل‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند. با افزایش استفاده از اتومبیل و بالا رفتن حجم تردد طبیعی است که بروز سانحه و تصادفات رانندگی نیز افزایش می‌یابد و به بدنه خودرو آسیب می‌زند بدنه اتومبیل ها از چند لایه فلز با روکش رنگ پوشیده شده است.

هرگونه صدمه به بدنه اتومبیل‌ ممکن است باعث از بین رفتن لایه‌های رنگی و تغییر در شکل فلزهای بدنه شود صافکاری شغلی است که در آن با رنگ آمیزی صاف کردن و تمیزکاری بدنه‌ آسیب‌ دیده خودرو که ناشی از تصادف است بدنه خودرو به طور کامل تعمیر و ترمیم شده و مانند روز اولش می‌شود.

خرید جک هیدرولیک 4 تن ، 10 تن و 20 تن صافکاری استرانگ

یکی از جک های صافکاری موجود در بازار جک های استرانگ می باشد. این جک ها از کارایی خوبی برخودار می باشند و کیفیت خوبی را به کاربر عرضه می نمایند. این جک که به صورت پمپی می باشد یا هیدرولیک می باشد دارای متعلقات زیادی برای استفاده در صافکاری بدنه خودرو می باشد. این محصول از فلز درجه کی ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی را دارد. جعبه خوب و محکم فلزی برای نگهداری ابزار هم نکته ی مثبت این جک هیدرولیک می باشد.

این جک دارای پمپ مجهز به فشار شکن می باشد که از آسیب دیدن آن جلوگیری می کند. اتصال کوپلینگی پمپ جهت تسریع در عملیات از دیگر ویژگی های این جک است. این جک دارای متعلقات زیر می باشد:

دارای جعبه فلزی – ۵ عدد  میله کمکی – فک بازشونده – درپوش دندانه دار – پایه هفتی شکل – درپوش شکاف دار – سری لاستیکی – زبانه پیستون – زبانه تلمبه – صفحه پایه – اتصال نَری – تلمبه ( پمپ ۴ تن ) – لوله خرطومی هیدرولیک

کاربرد جک صافکاری هیدرولیک استرانگ

جهت شاسی کشی یا اتاق سازی و تعمیرات بدنه اتومبیل از جک صافکاری استفاده می شود.  برای بالابردن وکشیدن بدنه وشاسی کاربرد دارد جک صافکاری در تعمیرگاههای خودرو جهت کشیدن شاسی (شاسی کشی) و تعمیرات بدنه اتومبیل استفاده میشود. جک صافکاری استرانگ با تنوع لوازم جانبی دارای لقمه های اضافی برای کاربردهای مختلف میباشد ودر بسته بندی جعبه فلزی مستحکم در ظرفیت های ۴تن و ۱۰تن ارایه شده است. جک 4 تن و 10 تن صافکاری

مشخصات جک صافکاری ۴تن استرانگ

  • ابعاد:۱۶.۵×۲۳.۵×۵۷ سانتیمتر
  • حداقل ارتفاع:۳۶۷میلیمتر
  • ارتفاع باربرداری ۱۵۰میلیمتر
  • وزن خالص:۱۸کیلو گرم

مشخصات جک صافکاری 10تن استرانگ

  • ابعاد:۱۷×۳۱×۷۳ سانتیمتر
  • حداقل ارتفاع:۲۸۰میلیمتر
  • ارتفاع باربرداری ۱۲۰میلیمتر
  • وزن خالص:۳۳کیلو گرم

جک صافکاری 4 تن جعبه فلزی نوا

جک صافکاری 4 تن جعبه فلزی نوا مدل NTS-2084 این جک قادر است اجسام را تا وزن حداکثر 4 تن بلند نماید و با توجه به سطح اتکای مناسبی که برای مدل NTS2084 درنظر گرفته شده است، از لیز خوردن و عوامل دیگر هنگام فشار اطمینان حاصل می‌نماید.

ازدیگر ویژگی های این محصول می شود به متعلقات و جعبه فلزی متعلقات اشاره کردکه شامل:1.جعبه فلزی 2. میله کمکی 3.فک بازشـونده 4.درپوش دندانه دار 5.پایه هفتی شکل درپوش شکاف دار 6.سری لاستیکی 7.زبانه پیستون – 8.زبانه تلمبه 9.صفحه پایـه اتصال نَری 10 تلمبه 11.پمپ 4 تنی 12. لوله خرطومی هیدرولیک می باشد.جک صافکاریی نووا با کاملترین لوازم جانبی، مناسب برای تعمیرات بدنه اتومبیل و کلیه صنایعی که نیاز به نیروی هیدرولیک دارند(پهن کردن، کشیدن، بالابردن).

جک صافکاری 4تن جعبه فلزی بیگ رد

یکی از بهترین جک های موجود در بازار جک های صافکاری بیگ رد می باشد. این جک برای تعمیر بدنه انواع خودرو بسیار مناسب است و دارای سری ها و متعلقات مختلف برای مصارف متفاوت صافکاری بدنه خودرو است. اتصال کوپلینگی پمپ و رم جهت تسریع در عملیات از دیگر ویژگی های این جک می باشد. این جک مجهز به سه عدد رم با طول متفاوت می باشد. ساخته شده با فلز مقاوم و با استاندارد بالا برای طول عمر مناسب. دارای روکش با آلیاژ ضد زنگ و دارای جعبه محکم و فلزی می باشد.

کاربرد جک صافکاری Bigred

جک صافکاری 4 تن جعبه فلزی بیگ رد برای فشرده­ سازی و جمع کردن، برای پهن کردن و خارج کردن از حال فشرده و وارد کردن فشار به بدنه خودرو طراحی شده است. برای انجام موارد فوق مجموعه و متعلقات کاملی در بسته بندی جک صافکاری بیگ رد قرار گرفته که با توجه به محل دسترسی و نوع دفرمگی بدنه خودرو از این متعلقات استفاده می شود. این مجموعه کامل امکان هرگونه عملیات و تعمیرات بدنه خودرو را برای کاربر فراهم می ­کند.

پمپ و رم جک صافکاری 4 تن بیگ رد توسط یک شیلنگ هیدرولیکی با مقاومت و تحمل فشار بالا به هم متصل می­ شوند. این اتصال توسط کوپلینگ اتفاق افتاده و سرعت عمل کاربر و عملیات را بالا می برد.

پیستون رم با فشار هیدرولیکی ای که توسط بالا و پایین بردن دسته پمپ جک صافکاری بیگ رد ایجاد می شود، به سمت جلو حرکت کرده و فنر موجود در داخل رم که به انتهای این پیستون متصل شده، در هنگام باز کردن شیر باعث برگشت پیستون به محل اولیه خود می ­شود.

عیب یابی جک ها صافکاری

جک صافکاری تا ارتفاع کمی بالا میرود

گاهی مواقع در هنگام بالا بردن بار یا بدون بار مشخص می­گردد که جک فقط تا ارتفاع کمی بالا می ­رود و بعد از آن با پمپ کردن تغییری در میزان ارتفاع جک اتفاق نمی ­افتد. این مورد به دلیل کمبود روغن در مخزن جک می ­باشد. با باز کردن پیچ قسمت نوک پمپ (همان گیج روغن) و اضافه کردن روغن، می ­توان این عیب را برطرف نمود. جک 4 تن و 10 تن صافکاری

پیستون جک صافکاری در هنگام بالا رفتن تکان خورده و پایین می ­آید

این مورد ممکن است به دلیل محکم نکردن شیر اصلی جک اتفاق بیفتد. با سفت کردن شیر می ­توان از این نقص جلوگیری کنیم. اگر بعد از سفت کردن شیر مشکل برطرف نشده بود می ­بایست جک را از لحاظ نشتی روغن بررسی کنید. در صورت مشاهده نشتی روغن نسبت به تعویض اورینگ­ های مربوطه اقدام کنید. در صورتی که باز هم مشکل وجود داشت، باز هم میزان سفت بودن شیر را بررسی کنید.

از دیگر مواردی که در اینگونه مواقع باید چک شود، اورینگ­ های قسمت دسته پمپ است که در صورت فرسودگی باعث بالارفتن ضعیف و به تبع آن عدم نگهداری بار در مدت زمان کوتاه می ­شود. در صورتی که تمامی موارد فوق بررسی شد و مشکل به قوت خود باقی بود می ­بایست نسبت به بررسی  پکینگ­ های قسمت انتهایی پیستون اقدام کرده و در صورت فرسودگی پکینگ­ های نو را جایگزین کنید. در نهایت رزوه­ های شیر اصلی را چک کرده و در صورت معیوب بودن نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

جک صافکاری بدون بار هم بالا نمی ­رود

در مرحله اول میزان روغن مخزن را چک کرده و در صورت موجود بودن روغن می ­بایست در مرحله دوم اقدام به هواگیری سیستم هیدرولیک کنیم. روش­ های مختلفی برای هواگیری سیستم هیدرولیکی وجود دارد. می ­توانید درپوش روغن را بردارید. پیستون را با دست بالا بکشید و بعد با پا به روی آن رفته تا هوای موجود در سیستم تخلیه گردد. روش دیگر تخلیه هوای سیستم را می ­توانید در ویدیوی آماده شده ملاحظه بفرمایید.

بعد از انجام دادن موارد فوق، درپوش را در محل خود قرار داده و شیر را ببندید و مجددا برای بالا بردن جک اقدام کنید. اگر هنوز پیستون بالا نمی ­رود، جک را بخوابانید، شیر را باز کنید و بررسی کنید که شیر به درستی و کاملا سر جای خود قرار می ­گیرد. اگر آلودگی و یا مانعی در نشیمنگاه شیر مشاهده می ­کنید نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید. اگر محل نشستن شیر عمیق است یا شکاف دارد باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. در نهایت محل ورود روغن را چک کرده و از آب ­بندی و محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

نشت روغن در جک صافکاری

نشتی روغن یکی از مهمترین و شایع­ ترین مشکلات موجود در جک های روغنی است. این نشتی اصولا در قسمت انتهایی مخزن روغن، دور پیستون، دور شیر، کنار درپوش روغن و دور پلانجر رخ می ­دهد که عموما به دلیل خرابی اورینگ­ های آن قسمت بوده و می­ بایست نسبت به تعویض آن اقدام نمود. جک 4 تن و 10 تن صافکاری

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید