باسکول آویز دیجیتالی | قیمت خرید باسکول آویز

4.3

باسکول آویز دیجیتالی چیست؟

باسکول دیجیتال انواع مختلفی دارد که در این مطلب به معرفی و شرح مشخصات باسکول آویز دیجیتالی می پردازیم. باسکول آویز نوعی از باسکول دیجیتال است که قابل حمل بوده و در جایی ثابت به صورت عمودی نصب می شود . این باسکول ها در دقت ، سرعت و ظرفیت توزین با دیگر باسکول ها برابری می کند و تنها تفاوت باسکول های مختلف در داشتن امکانات است. باسکول آویز ابزاری معلق برای اندازه گیری وزن است که به سبب ساختار خاصش، امکان وزن کردن هر چیزی را ندارد. ظرفیت توزین این باسکول دیچیتال اغلب به 10 تن هم می رسد. قلاب یا قناره باسکول آویز می تواند هر چیزی شبیه به طناب را بگیرد و آنچه را که طناب نگه داشته است وزن کند. این باسکول در مراکز گمرکی و انبارها، کاربردهای فراوانی دارد.

قیمت باسکول آویز دیجیتالی

قیمت باسکول آویز به نسبت ظرفیت اندازه گیری وزن روند صعودی می گیرد. یعنی هرچقدر بتواند وزن بیشتری را اندازه بگیرد، قیمت آن هم بالاتر می رود. به همین دلیل هم باسکول های آویز 30 تن در سایت بک ابزار بیشترین قیمت را دارند و نمونه های 500 کیلوگرمی کمترین را.

برای استعلام قیمت و خرید این محصول با ما تماس بگیرید. همچنین از هارنس تمام بدن و جرثقیل بادی دیدن نمایید. بک ابزار ارائه دهنده بهترین آویز های دیجیتالی می باشد. شما می توانید مناسب ترین قیمت ها را در بک ابزار مشاهده نمایید. با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را درباره محصولات کسب نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

مشخصات باسکول آویز دیجیتالی

باسکول آویز چاپگر ندارد و در سنجش وزن مواد و اجناس مختلف کارایی دارد . ظرفیت توزین این باسکول ها به 10 تن هم می رسد ، جنس بدنه ی آن از فلز است که در برابر فشار و ضربه توان بالایی دارند .

نکته ی قابل توجه در باسکول آویز دیجیتال این است که هر چقدر این نوع باسکول ها بتواند وزن بیشتری را اندازه گیری کند از قیمت بالاتری برخوردار می شود .

باسکول های آویز در مراکز گمرکی ، انبار ها ، آهن فروشی ها کاربرد زیادی دارند. باسکول آویز از جمله خاص ترین و منحصر به فردترین نوع باسکول ها شمرده می شود. این خاص بودن به دلیل ساختار متفاوت باسکول آویز با دیگر باسکول هاست که به صورت آویز کار توزین را انجام می دهد.

انواع باسکول آویز دیجیتالی

شکل اکثر باسکول های آویز دیجیتالی شبیه به یکدیگر است. بدنه ای که نمایشگر را در خود جای داده است، حلقه ای برای آویزان شدن و قلابی برای قرار دادن آنچه نیاز به توزین دارد. تقریبا اکثر باسکول های آویز به همین شکل ساخته می شوند. شاید در نوع فناوری های به کار رفته بتوان میان آنها تفاوت قائل شد. برای مثال برخی از باسکول های آویز دارای فناوری ارتباط از راه دور هستند و می توانند با دستگاه مرکزی یا وسایل هوشمند دیگر متصل شوند.

کاربردهای باسکول آویز دیجیتال

امروزه در صنعت از باسکول آویز در انبارداری بسیار استفاده می شود. به این صورت که زمانی که بار، با هر وسیله ای اعم از کشتی، کانتینر ها، تریلر ها، کامیون های کوچک و بزرگ و… به انبار ها ارسال می شود. به جهت سرعت دهی به انبارداری و تخلیه بار در حین خالی کردن بار در انبار ها به وسیله جرثقیل و یا بالابر ها از باسکول آویز جرثقیل استفاده می شود، این امر باعث می شود که در حین تخلیه بار وزن کشی و توزین کالاها نیز با سرعت انجام شود و دیگر نیازی به وزن کشی دوباره آن ها نباشد.

مزایای باسکول آویز دیجیتال

یکی دیگر از امکانات باسکول آویز ها نمایشگر های دیجیتال استفاده شده در آن ها می باشد که برخی مدل ها از نمایشگر ال ای دی و برخی مدل ها از نمایشگر ال سی دی بهره می برند که وزن کالا را به صورت دقیق به کاربر نمایش داده و با توجه به این که باسکول آویز ها قابلیت کنترل از راه دور را نیز اغلب دارا می باشند به کاربر کمک شایانی می کند. این باسکول آویز دارای پارسنگ نیز می باشد که وزن کشی را برای کاربر راحت می کند.

از مزایای باسکول آویز دیجیتال می توان به وزن کم و قابل حمل بودن آن اشاره نمود و در کنار وزن کم و قابل حمل بودن باسکول آویز دیجیتال امکان کار با باتری و بدون نیاز به برق این دستگاه، استفاده از این باسکول آویز جرثقیل را در مکان هایی که دسترسی به برق امکان پذیر نبوده آسان می کند و به همین دلیل، این دستگاه به باسکول قابل حمل نیز معروف می باشد. از نظر دقت و سرعت وزن کشی (توزین) کالا این باسکول آویز ها، با باسکول های معمولی بازار تفاوتی ندارند و فقط در برخی امکانات باهم فرق دارند. از جمله می توان به داشتن چاپگر اشاره کرد که در برخی از مدل ها دارا می باشد به طور مثال باسکول آویز پند مدل PT4000  دارای چاپگر داخلی می باشد اما تمامی مدل های باسکول آویز دارای چاپگر نمی باشند ولی می توان با اتصال آن ها به چاپگر جانبی این قابلیت را نیز با آن ها اضافه نمود.

ظرفیت باسکول آویز

از ظرفیت های پرفروش باسکول آویز می توان به باسکول آویز 2 تن، باسکول آویز 3 تن و باسکول آویز 5 تن اشاره نمود. ظرفیت باسکول آویز ها از 100 کیلوگرم شروع شده و به 30 تن هم می رسد. از باسکول آویز 2 تن و همین طور باسکول آویز 3 تن در کارگاه های کوچک و حتی بعضاً در کارخانجات کاربرد دارد. همچنین از باسکول آویز 5 تن علاوه بر کارگاه ها و کارخانجات در گمرکات و انبار ها نیز استفاده می شود.

برند های سازنده باسکول آویز

البته برند های دیگری نیز هستند که در این زمینه فعالیت میکنند و این مقاله به منظور این که دیگر برند ها کیفیت مطلوبی ندارند نیست و فقط براساس آماری که بدست ما رسیده محبوبیت این برند ها در بین مشتریان ما به این صورت بوده است. از برند های مطرح و پرطرفدار ترازو و باسکول آویز در ایران می توان به برند های کرین اسکیل، پند و محک اشاره کرد که به ترتیب اول از همه برند کرین اسکیل، سپس برند پند و در نهایت برند محک در بین مشتریان محبوبیت دارند.

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید