خرید جرثقیل بادی چهار کاره و دو کاره (بالابر بادی یا پنوماتیک)

4.3

جرثقیل بادی چهار کاره و دو کاره در وزن و تناژ مختلف

نوع دیگر از جرثقیل ها، جرثقیل بادی یا پنوماتیکی هستند که به کمک باد فشرده می توانند بار را جابجا نمایند. سیستم جرثقیل یا بالابر بادی از بخش هایی مانند تأمین کننده هوا، صافی، خشک کن، لوله های تخلیه، شیلنگ ها و اتصالات مربوطه تشکیل شده است. به طور خلاصه هوای فشرده توسط کمپرسور با فشار و دبی متناسب با ظرفیت بالابر تأمین گشته و پس از گذشتن از صافی ها ذرات و ناخالصی های آن مانند گرد و غبار گرفته می شود.

برای خرید جرثقیل بادی با ما در ارتباط باشید. همچنین از جرثقیل زنجیری و اسلینگ زنجیری دیدن نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

جرثقیل بادی چیست؟

ساز و کار جرثقیل بادی بسیار شبیه به جرثقیل های برقی زنجیری می باشد، با این تفاوت که جرثقیل های بادی بر خلاف جرثقیل های برقی که نیاز به منبع الکتریسیته (معمولا سه فاز) دارند از هوای فشرده به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند. مزیت اصلی این جرثقیل به جرثقیل های برقی آن است که دارای سیکل های 100% هستند بدین معنا که از آنها می توان بصورت پیوسته استفاده نمود و در ارتفاع لیفتینگ بسیار بالا برخلاف جرثقیل های برقی که دچار افزایش دمای موتور و اختلال در کار میشوند موتور آنها داغ نمی کند. این نوع جرثقیل ها دارای سرعت حرکت متنوعی هستند، هر قدر کاربر دکمه مربوطه را بیشتر فشار دها هوای بیشتری از طریق شیر وارد محفظه شده و سرعت حرکت افزایش می بابد.

ساز و کار جرثقیل پنوماتیک

به طور خلاصه هوای فشرده توسط کمپرسور با فشار و دبی متناسب با ظرفیت بالابر تأمین گشته و پس از گذشتن از صافی ها ذرات و ناخالصی های آن مانند گرد و غبار گرفته می شود. اندازه ی ذرات موجود در هوایی که وارد این سیستم ها می شود نباید از 5 میکرون بزرگتر باشد. سپس هوای تمیز شده برای رطوبت زدایی و جلوگیری از خوردگی سیستم بالابر وارد مرحله خشک کن می شود. در این مرحله پس از حذف کامل رطوبت و آب، هوای مناسب توسط لوله ها و شیلنگ ها و اتصالات مربوطه به سیستم بالابر بادی وارد می شود. برای خارج کردن آب و رطوبت گرفته شده از هوا، لوله های تخلیه در دستگاه تأمین کننده هوا و در مسیر انتقال تعبیه شده اند.

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید