دستگاه صافکاری بیرنگ هاتباکس

4.3

وب سایت بک ابزار از عرضه کنندگان دست اول ابزار الات صافکاری خودرو می باشد و در این قسمت قصد معرفی یکی از پرکاربردترین ابزارهای صافکاری را داریم. دستگاه صافکاری بیرنگ هاتباکس یک تکنولوژی جدید است که برای ترمیم ضربه های نقطه ای و فرورفتگی های بدنه خودرو و لوازم خانگی و… استفاده می شود. ابزار صافکاری اتوماتیک بدون رنگ نیز نام دیگری است که دستگاه هات باکس اطلاق می شود. با این دستگاه در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به رنگ کاری، قسمت آسیب دیده ترمیم خواهد شد. در هات باکس نیازی به باز کردن قسمت های داخلی برای ضربه زدن از سمت داخل به بدنه به منظور برطرف سازی فرورفتگی نمی باشد. 

قیمت دستگاه صافکاری بیرنگ هاتباکس

برای استعلام قیمت و خرید این محصول با ما تماس بگیرید. همچنین از جک تانک یا اسکیت حمل بار و پولیفت زنجیری ۲۵۰ کیلوگرم دیدن نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

دستگاه صافکاری بیرنگ هاتباکس چیست؟

دستگاه صافکاری بیرنگ هاتباکس یک تکنولوژی جدید است که برای ترمیم ضربه های نقطه ای و فرورفتگی های بدنه خودرو و لوازم خانگی و… استفاده می شود. ابزار صافکاری اتوماتیک بدون رنگ نیز نام دیگری است که دستگاه هات باکس اطلاق می شود. با این دستگاه در سریع ترین زمان ممکن و بدون نیاز به رنگ کاری، قسمت آسیب دیده ترمیم خواهد شد.

در هات باکس نیازی به باز کردن قسمت های داخلی برای ضربه زدن از سمت داخل به بدنه به منظور برطرف سازی فرورفتگی نمی باشد. از جمله ویژگی های خود دستگاه نیز می توان به قابلیت حمل ساده و آسان، استفاده ی راحت، داشتن نمایشگر برای بررسی و چک کردن لحظه به لحظه ی شرایط، قابل تنظیم بودن با توجه به نیازهای کاربران و تنظیم دستگاه در درجه ای که بدون سوختگی رنگ بدنه صافکاری اتفاق بیفتد.

دستگاه هات باکس با استفاده از تکنولوژی ماکروویو مولکول های فولاد یا هر فلز دیگری را به جنبش درآورده و در مسیر دلخواه به حرکت وا می دارد؛ با استفاده از این روش و امواج الکترومغناطیسی که دستگاه ساطع می کند تمام فرورفتگی ها به جای اولیه خود باز می گردند بدون آن که نیازی به چکش کاری باشد. دو ویژگی مهمی که در بعضی از مدل های این دستگاه موجود میباشد یکی داشتن کابل بلند است که استفاده از این دستگاه را بسیار راحت کرده و دیگری داشتن صفحه نمایشگر دیجیتالی است که وضعیت فلز، دستگاه و شرایط را لحظه به لحظه نشان می دهد. 

قابلیت های دستگاه صافکاری هاتباکس

  • باز کردن انواع پیچ و مهره ها و بلبرینگ هایی که فرسوده و زنگ شده باشند و نتوان به هیچ وجه آن ها رو با دست باز کرد.
  • جدا کردن و درآوردن شیشه های اتومبیل اعم از شیشه های عقب، جلو و سقف.
  • جدا سازی انواع برچسب، لوگو، علامت برند و…که بر روی ماشین چسبانده شده اند.
  • جدا سازی تمامی قطعات پلاستیکی به کار رفته در قسمت داخلی و خارجی خودرو.
  • قابلیت تنظیم قدرت از 20 تا 100 درصد
  •  مخصوص رفع موج های صافکاری
  •  تنظیم زمان عملکرد از 0.5 میلی ثانیه
  • انواع مختلفی از آلیاژهای آلومینیوم در خودرو ها استفاده می شود که این دستگاه با دارا بودن قابلیت تنظیم قدرت و فرکانس صافکاری را برای تمامی خودرو ها میسر کرده.
  • با توجه به اینکه صافکاری آلومینیوم بسیار حساس تر از خودرو های معمولی می باشد این دستگاه کار صافکاری را بسیار ساده می کند.
  • با توجه به اینکه انبساط حرارتی در آلومینیوم بسیار بیشتر از فولاد می باشد این دستگاه با دارا بودن نازل بزرگتر برای صافکاری فرورفتگی های از کوچک تا بزرگ  در خودرو های آلومینیومی قابل استفاده می باشد. 
  • خصوصیات ویژه آلومینیوم در این دستگاه به صورتی به کار گرفته شده که کار صافکاری رو بسیار سریع تر از گذشته انجام میده.

بازسازی و صافکاری بدون رنگ بدنه، تقویت استحکام بدنه ی اتومبیل یا هر وسیله ی آسیب دیده، اجرای جوش فایبر گلاس و…از جمله ویژگی های خود دستگاه نیز می توان به قابلیت حمل ساده و آسان، استفاده ی راحت، داشتن نمایشگر برای بررسی و چک کردن لحظه به لحظه ی شرایط، قابل تنظیم بودن با توجه به نیازهای کاربران و تنظیم دستگاه در درجه ای که بدون سوختگی رنگ بدنه صافکاری اتفاق بیفتد.

یک باور اشتباه درباره دستگاه صافکاری هاتباکس

در اکثر مواقع مشتریان عزیز با دیدن فیلم مربوط به دستگاه های صافکاری مغناطیسی و هاتباکفکر میکنند که کار با این دستگاه بسیار راحت میباشد. اما باید این نکته را ذکر نمود که در عین راحتی کار با دستگاه شخص کاربر و صافکار در ابتدای کار با دستگاه باید حداقل 1 ماه با دستگاه تمرین نماید تا بتواند به صورت حرفه ای عملیات صافکاری را انجام دهد و باز تاکید میشود برای کار با این دستگاه حتما و حتما باید کار با سمبه بادگیری برای گرد کردن و نرم کردن قری به صورت حرفه ای یادگیری و انجام شود.

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید