زیرانداز مکانیکی یا تعمیرگاهی

5

بطور کلی ابزار آلات مدرن برای راحتی و رفاه تعمیرکاران اتومبیل تولید می گردند. زیرانداز مکانیکی با اسامی مختلفی در ایران مانند گاری چرخ دار، برانکارد تعمیرگاهی در انواع فلزی ، پلاستیکی و فایبر گلاس ساخت چین اسپانیا و آلمان شناخته می شوند. زیر انداز یا برانکارد تعمیرگاهی ابزاری مناسب می باشد و برای اینکه مکانیک بتواند براحتی زیر خودرو برای بازدید و یا انجام عملیات مکانیکی برود. زیر اندازها در انواع مختلف هستند و میتوان به نوع استاندارد آن که دارای چرخهای گردان ترمز دار ، چراغ قوه و همچنین بالش زیر سر اشاره کرد.

قیمت زیرانداز تعمیرگاهی

برای استعلام قیمت و خرید این محصول با ما تماس بگیرید. همچنین از جک صافکاری و فنر جمع کن هیدرولیک و دستی دیدن نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

معرفی زیرانداز مکانیکی:

بطور کلی ابزار آلات مدرن برای راحتی و رفاه تعمیرکاران اتومبیل تولید می گردند. زبر اندازها با اسامی مختلفی در ایران مانند گاری چرخ دار ، برانکارد تعمیرگاهی در انواع فلزی ، پلاستیکی و فایبر گلاس ساخت چین اسپانیا و آلمان شناخته می شوند. زیر انداز یا برانکارد تعمیرگاهی ابزاری مناسب می باشد و برای اینکه مکانیک بتواند براحتی زیر خودرو برای بازدید و یا انجام عملیات مکانیکی برود. زیر اندازها در انواع مختلف هستند و میتوان به نوع استاندارد آن که دارای چرخهای گردان ترمز دار ، چراغ قوه و همچنین بالش زیر سر اشاره کرد.

چرا به زیرانداز مکانیکی یا برانکارد تعمیرگاهی نیاز داریم؟

ما جواب این سوال را به شما میدهیم همچنین یک نوع زیرانداز یا برانکارد را نیز به شما معرفی میکنیم.

برانکارد تعمیرگاهی وسیله‌ای ضروری و لازم برای تعمیرکاران جهت هدایت فرد تعمیر کار به زیر خودرو جهت تعمیرات است. بدلیل اینکه خم‌شدن به روی زانو، ایستادن و یا جستن از محلی به محل دیگر در هنگام تعمیرات در قسمت کف ماشین سخت هست و خیلی زود از کار خسته میشویم و نمیتوانیم به خوبی روی عیب یابی یا تعمیر خودرو تمرکز کنیم، با داشتن یک برانکارد تعمیرگاهی ، تعمیرکار به راحتی تعمیرات را در زیر ماشین انجام می‌دهد. « زیرانداز تعمیرگاهی اکتیو سایز ۴۰ اینچ مدل AC3340C » دارای بدنه ارگونومیک متناسب با ساختار بدن ساخته شده است.

همچنین جای آچار و ابزار لازم جهت تعمیرات نیز در هر دو طرف بدنه این زیرانداز مکانیکی تعبیه شده تا ابزارها در هنگام تعمیرات در دسترس باشند. یک بالش نگه دارنده سر نیز بر روی این برانکارد تعمیرگاهی وجود دارد تا کاربر بدون خستگی و با تسلط بیشتر تعمیرات را انجام دهد. این برانکارد دارای دارای ۶ عدد چرخ گردون ۳ اینچ برای حرکت آسان تر و قابلیت جابجایی آسان زیر بدنه ماشین را دارد که باعث سرعت بخشیدن به امر تعمیرات نیز می‌شود. این برانکارد قابلیت تحمل وزن تا ۲۰۰ کیلوگرم را دارد تا همه افراد توانایی استفاده از این برانکارد را داشته باشند.

یک زیرانداز مکانیکی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  •  دارای بدنه مستحکم و مقاوم باشد.
  • دارای چرخ های با کیفیت جهت جابجایی آسان باشد.
  • جای آچار و ابزارآلات مورد نیاز بر روی بدنه خود را داشته باشد.
  • سایز مناسب جهت استفاده انواع کاربر را داشته باشد.
  • بدنه ارگونومیک متناسب با اندام جهت راحتی تعمیر کار جهت کار طولانی را داشته باشد.

انواع زیرانداز مکانیکی:

زیرانداز مکانیکی در دو نوع پلاستیکی و تاشو فلزی مجود میباشد که در  طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه میشوند.

زیرانداز مکانیکی زیرانداز تاشو فلزی

زیرانداز مکانیکیزیرانداز پلاستیکی جراغ دار

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید