قرقره حمل کابل سیم بکسلی

4.5

در این قسمت از وب سایت بک ابزار قصد داریم به شما یکی دیگر از محصولات مرتبط با کابل را معرفی نماییم. قرقره حمل کابل سیم بکسلی یکی از آن مواردی است که بسیاری از مشتریان به دنبال آن بوده اند و از این پس می توانید این محصول را از فروشگاه بک ابزار تهیه نمایید. در ادامه با معرفی این محصول با شما همراه هستیم.

قرقره حمل کابل جهت نگهدارنده کابل برای برق رسانی به موتور جرثقیل سقفی مورد استفاده قرار میگیرد از این سیستم زمانی میشود استفاده کرد که خط برق به صورت مستقیم باشد، وظیفه قرقره ها حمل کابل  سیمورد استفاده  بالابر در عرض جرثقیل (در زمانی که از سیستم  c rail جرثقیل استفاده نمی شود .

قیمت قرقره حمل کابل سیم بکسلی

برای استعلام قیمت و خرید این محصول با ما تماس بگیرید. همچنین از لوازم بارگیری ،راهنمایی و آشنایی با انواع آن و راهنمای خرید طناب کوهنوردی دیدن نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

قرقره حمل کابل سیم بکسلی چیست؟

قرقره حمل کابل جهت نگهدارنده کابل برای برق رسانی به موتور جرثقیل سقفی مورد استفاده قرار میگیرد از این سیستم زمانی میشود استفاده کرد که خط برق به صورت مستقیم باشد، وظیفه قرقره ها حمل کابل  سیمورد استفاده  بالابر در عرض جرثقیل (در زمانی که از سیستم  c rail جرثقیل استفاده نمی شود .در مسافت های کمتر از 50 متر هم از این سیستم برای کابل های موتور های راهبر طولی یا کلگی استفاده می شود (به جای سیستم باسبار جرثقیل سقفی). اکثرا در جاهایی استفاده میشود که فقط به ابتدا و انتهای مسیر دسترسی باشد، این ابزار بسیار ساده و ارزان میباشد. وظیفه حمل کابل و برق رسانی به موتورها را بر عهده دارند و در مدلهای کابلهای تخت و کابلهای گرد می باشند، قرقره های حمل کابل در مدلهای سیم بکسلی و ریلی در بازار موجود می باشند که در قرقره های حمل کابل سیم بکسلی قرقه ها روی سیم بکسل نصب می شوند و در قرقره های حمل کابل ریلی در داخل ریل و بسته به نوع آن از قرقره ها استفاده می شود. قرقره های حمل کابل در مدلهای بلبرینگی و قرقره ای ، ۲ قرقره و تک قرقره و ۲ بلبرینگی و ۴ بلبرینگی و… نیز موجود می باشند. در دو نوع پلاستیکی و فلزی موجود باشد.

قرقره کابل بر فلزی سیم بکسلی

این نوع قرقره هم مانند قرقره پلاستیکی در دو نوع کابل تخت و کابل گرد  استفاده می شد.

قرقره کابل بر پلاستیکی سیم بکسلی

در دو نوع برای کابل گرد و کابل تخت مورد استفاده می شود.

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید