خرید مگنت ورق گیر – قیمت مگنت جرثقیل

4

اگر به دنبال خرید بهترین و مناسب ترین مگنت ورق گیر موجود در بازار هستید، بک ابزار ارائه دهنده بهترین مگنت های ورگیر بوده و می توانید با تماس با کارشناسان ما اطلاعات کامل را دریافت نمایید. اگر بخواهیم به صورت مختصر به ویژگی های این مگنت بالابر اشاره کنیم میتوان به ویژگی بارز آن یعنی وزن پایین و ابعاد کم آن اشاره کرد. این مورد باعث پر استفاده بودن آن می باشد. همچنین میوان تضمین کرد که این دستگاه دارای عمر طولانی بدون افت گیرندگی می باشد.

از دیگر مزایای این قطعه می توان به عدم نیاز به برق و دیگر تچهیزات مقل کابل و برق و باتری اشاره کرد. از طرفی این نوع مگنت توسط اهرم مکانیکی می تواند قطع و وصل گردد. همچنین با توجه به قفل مکانیکی روی اهرم مگنت میتوان انتظار داشت که مانع از وقوع حادثه رها شدن ناخواسته بار گردد. این مگنت دارای ضریب ایمنی بالابری Safety Factor3 می باشد. طراحی ویژه قطب های مغناطیسی، دستگاه مگنت را مناسب برای بالابری قطعات با سطوح تخت یا گرد می نماید

قیمت مگنت ورق گیر

برای استعلام قیمت و خرید مگنت ورق گیر با ما تماس بگیرید. همچنین پیشنهاد می کنیم از دیگر محصولات ما همچون سیم گیر قورباغه ای و قلاب S و مهارکش دیدن نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

لیفت مگنت یا ورق گیر چیست؟

درگذشته به طور معمول از زنجیر یا تسمه های فلزی برای جابجایی و مهار نمودن بار استفاده می شده است. برای این امر باید حداقل دو اپراتور بتوانند در ابتدا بار را بلند کرده و یا بچرخانند تا زنجیر از زیر بار عبورداده شود. گاهی ممکن است دو مرتبه و از چهار جهت این کار انجام شود. دقت زیادی لازم بود تا بهترین محل برای عبور زنجیر انتخاب شود و بار در هنگام بالا رفتن و جابجایی کج نشده و نیوفتد. ضمن آن که استفاده از نیروی بدنی زیاد و زمان فراوان ، پرسنل را خسته کرده و همچنین خطای انسانی بسیاری موجب ایجاد مشکلات مختلف شده و خطر جانی را افزایش می داد.

امروزه در صنعت تلاش بر این است که کارها در اسرع وقت و تا حد امکان بدون نیاز به نیروی بدنی انجام شود. برای مثال در جابجایی بارها ازجرثقیل استفاده می شود. همچنین برای قلاب کردن بارها و قطعات آهنی و فلزاتی که پایه ی آهن دارند مانند ورق ها ، لوله ها ، شمش ها ، تسمه ها ، قالب ها و سازه های فلزی به جای استفاده از گیره و زنجیر که زمان زیادی را صرف اتصال و جا به جایی می کنند ، از بالابرهای مغناطیسی یا لیفت مگنت استفاده می گردد که ورق گیر مغناطیسی نیز نامیده می شوند.

ساختمان لیفت مگنت به چه شکل است

آهنربای استفاده شده در لیفت مگنت، آلیاژی از نئودیوم به نام نئودیوم آهن بور می باشد. نئودیوم آهن ربایی است که بیشترین و در طول زمان پایدارترین خاصیت مغناطیسی را دارد. بدین معنا که از نیروی مغناطیسی آن در طول زمان تقریبا چیزی کاسته نمی شود. نئودیوم قیمت کمتری نسبت به آهن ربای کبالت و سامریم دارد. آهن ربای کبالت و سامریم خاصیت شکنندگی دارند. این خصوصیات استفاده از نئودیوم را در صنعت جابجایی به عنوان یک آهن ربای مناسب در ساختمان لیفت مگنت ها مناسب کرده است.

خصوصیات مگنت بالابر ورق گیر

بک ابزار ارائه دهنده انواع مگنت های بالابر ورق گیر در برند های مختلف از تناژ 300 تا 5000 کیلوگرم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • ورق گیرها بصورت عمودی و افقی میبا شند که بستگی به تناژ و مدل آن به انواع ضامن دار و بدون ضامن با دهانه فک گاز گیر از ۰ تا ۱۰۰ میلیمتر تقسیم بندی میشوند.
  • از هر گیره یا ورق گیر فقط برای بلند کردن و جابه جایی یک ورق استفاده کنید وهرگز بیش از یک ورق را با یک گیره جابه جا نکنید زیرا احتمال دررفتن و سرخوردن ورق بسیار است.
  • هنگام استفاده از این ورق گیر ها ، به جهت صحیح نصب آن روی ورق یا ستون توجه کنید به طوری که چنگش یا گیرایی مناسب و لازم بین ورق و گیره به وجود آید.
  • ورق گیر یا گیرهها در عملیات باربرداری و تجهیزاتی برای گرفتن و بلند کردن ورقها و ستونهای فلزی هستند.

ورق گیر (بغل گیر) در صنایع چوب

استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن در صنایع چوب چند سالی است که رونق گرفته است. شرکت‌های مختلف تلاش می‌کنند با نوآوری در تولید و ساخته ابزار و تجهیزات صنایع چوب به بخشی از نیازهای  فعالیت این حوزه پاسخ دهند. یکی از موادی که در صنایع چوب بسیار زیاد مورد استفاده است ورق‌های چوبی و MDF است. این ورق‌ها در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند.

گاهی ابعاد یک ورق ام دی اف به حدی بزرگ عرضه می‌شود که در هنگام جابجایی آن، اساتید و کارگران دچار مشکل می‌شوند .به‌عنوان مثال جابجایی یک ورق MDF 360* 280  به هیچ عنوان توسط یک نفر امکان پذیر نیست. حمل این ورق‌ها معمولاً توسط دو نفر و با استفاده از ابزار F انجام می‌شود. ابزار F با استفاده از میله گرد و به‌صورت تجربی توسط اساتید ساخته می‌شود و معمولاً از استاندارد مشخصی استفاده نمی‌کند.

تا زمانی که برای ساخت و تولید یک ابزار استانداردهای مشخصی وجود نداشته باشد قادر نخواهید بود بهترین شکل ممکن از ابزار استفاده کنید .

انتخاب مگنت آهنربایی جرثقیل

سیستم مگنت جرثقیل یک راهکار بسیار مناسب و ایمن جهت بلند کردن اجسام فلزی می باشد. مگنت های جرثقیل در انواع و ظرفیت های مختلف موجود می باشد که کاربران نهایی می توانند با توجه به نیاز صنعت خود مگنت جرثقیل خود را انتخاب کنند.

مگنت های جرثقیل به قلاب انواع بالابر بکسلی ، بالابر زنجیری ، جرثقیل سقفی ، جرثقیل دروازه ای ، جرثقیل بازویی و دیگر تجهیزات جا به جایی مواد متصل می شوند و امکان جا به جایی اجسام فلزی را به راحتی و با ایمنی بسیار بالا به اپراتور می دهد و این امر باعث سرعت عمل اپراتور جرثقیل و در نهایت سرعت در تولید و یا انبار محصولات می شود.

انواع مگنت های جرثقیل

مگنت های دستی (عمدتا برای صنایع و ظرفیت های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد)
مگنت های الکتریکی (عمدتا برای صنایع بزرگ و ظرفیت های بالا مانند انبار رول ورق مورد استفاده قرار می گیرد) شما می توانید با توجه به نیاز و کاربری خود یکی از این انواع را انتخاب کنید.

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید