خرید وینچ دستی کلاچ دار و ساده

4.3

وینچ‌ دستی کلاچ دار و ساده دستگاهی است که با مکانیزم سیم و قرقره عمل می‌کند و در صنعت مصارف گسترده دارد. در انواع جرثقیل‌ها، وینچ یکی از عملگرهای پرکار بشمار می‌رود زیرا با استفاده از مکانیزم قرقره‌های مرکب می‌توان مزیت مکانیکی را بالا برد. در جرثقیل‌های هیدرولیکی نیز با انتقال نیروی پمپ هیدرولیکی به هیدرو موتور و گیربکس قرقره اصلی یا درام وینچ حرکت دورانی در دوجهت فراهم می‌کند و با متصل کردن یک سیم بکسل به سازه به راحتی می‌توان یک حرکت خطی بوجود آورد. برای بالا بردن قدرت کششی در این سیستم از قرقره‌های مرکب استفاده می‌کنند. یعنی اینکه سیم را بصورت دولا یا بیشتر به قلاب متصل می‌کنند این عمل باعث افزایش قدرت می‌شود.

وینچ دستی کلاچ دار دستگاه بسیار ساده ایست که از یک پلیت یا صفحه محکم فلزی (شاسی وینچ دستی)، یک درام فلزی (که سیم بکسل دور آن جمع می شود)، دو یا سه عدد چرخ دنده با ابعاد مختلف، یک رشته سیم بکسل قلابدار (در حالت استاندارد طول سیم بکسل 10 متر می باشد که بر حسب نیاز می توان طول سیم بکسل را افزایش داد)، ویک دسته فلزی جهت انتقال نیرو، تشکیل شده است.

قیمت وینچ دستی

برای استعلام قیمت وینچ دستی کلاچ دار و ساده با ما تماس بگیرید. همچنین از دیگر محصولات ما در دسته وینچ ماشینی و وینچ برقی دیدن فرمایید.

تماس با کارشناس فروش:

معرفی انواع وینچ دستی

وینچ دستی معمولا در دو مدل کلاچ دار (GEAR WINCH) و ساده تولید می شود. در مدل کلاچ دار کاربر برای جمع کردن (کشش سیم) و یا بازکردن سیم بکسل کافیست دسته وینچ را در جهت های مخالف بچرخاند. ولی در وینچ های دستی ساده برای تعویض جهت حرکت سیم بکسل باید توسط یک ضامن (که به آن ترمز وینچ هم گفته می شود) که درجلوی چرخ دنده ها تعبیه شده است جهت حرکت سیم بکسل وینچ را مشخص نمایید. از وینچ های دستی جهت کشش اجسام در راستای افقی ویا بلند کردن بار از سطح زمین استفاده می شود.

مشخصات وینچ کلاچ دار و ساده

وینچ دستی به دلیل دارا بودن اسپلیت همزمان قابلیت کشیدن و باز کردن و یا کشش دو طرفه سیم بکسل را در دو جهت امکان پذیر میکند. همچنین با توجه به اینکه انتقال نیرو توسط ماردون صورت میگیرد ، امکان برگشت و خلاصی ندارد و به صورت خود قفل کن عمل میکند. وینچ دستی کلاچ دار در صنایع دام و طیور ، مرغداری های ، حمل و نقل ، قایق ، صیادی و کارگاه های کوچک صنعتی قابل استفاده می باشد. همچنین به دلیل قیمت مناسب، کارایی و طول عمر بالا یکی از محبوب ترین نوع از وینچ ها در صنایع مختلف می باشد.

خرید وینچ دستی کلاچ دار

وینچ های دستی با توجه به طراحی ساده خود بسیار کار آمد هستند. این وسیله فلزی ساخته شده از یک شاسی فلزی، چند چرخ دنده، درام (که سیم بکسل یا تسمه دور آن جمع می شود)، بازوی فلزی (جهت انتقال نیرو)، سیم بکسل و یا تسمه به طول 10 متر (در حالت استاندارد که با توجه به کارایی آن در صنعت قابلیت کم و یا زیاد کردن متراژ آن وجود دارد) و یک قلاب فلزی که به سر سیم بکسل یا تسمه متصل شده است تشکیل می شود.

وینچ های دستی بدون نیاز به برق و یا نیروی محرکه خاصی می تواند شما را در بلند کردن بار و یا کشش بار کمک کند. با نصب این وسیله بر روی خودرو ها، قایق ها و کشتی ها، کارگاه های صنعتی، کارخانجات و … میتوانید استفاده های بسیاری از این وسیله کنید. وینچ ها در مدل ها و تناژ مختلف در بازار عرضه می شوند.