چرخ دستی و سه چرخ پله رو

5

چرخ دستی و سه چرخ پله رو در نگاه اول ابزاری بسیار ساده بنظر میاید ولی همین ابزار به ظاهر ساده فوق کاربردی است و بسیار کارآمد مخصوصا در فروشگاه ها و کارخانه ها می باشد. این چرخ دستی های پله رو حمل و جابجایی وسایل را برای ما در جوامعی که زندگی از حالت روستایی به شهرنشینی تبدیل شده و دیگر انسان ها از خودکفایی نیازهای روزمره ی خود فاصله گرفته اند و حتی کوچکترین نیازه خود را با رفتن به مراکز خرید و فروشگاه ها مرتفع می کنند چرخ دستی و سه چرخ پله رو بسیار کارآمد و ضروری در جامعه ی امروزی ما است.

قیمت چرخ دستی و سه چرخ پله رو

برای استعلام قیمت و خرید این محصول با ما تماس بگیرید. همچنین از میله های صافکاری PDR و دستگاه تگرگ کش صافکاری دیدن نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

در هنگام خرید باید به چه ویژگی های چرخ دستی و سه چرخ پله رو دقت کنیم؟

در هنگام خرید باید به مقاومت بدنه،کیفیت ساخت و مهمتر از همه چرخ ‌های آن دقت کرد. با خرید چرخ حمل بار خرید های خود را بدون سختی و فشار بدنی می‌توانید حمل کنید. این چرخ طوری طراحی شده تا کمترین فشار به بدن منتقل شود بنابراین حمل و نقل آن به راحتی انجام می‌شود. چرخ های قدرتمند و بزرگ چرخ حمل بار به شما کمک می‌کند تا در خیابان بدون مشکل حرکت کنید و به چرخ شما آسیب وارد نشود.

جنس بدنه و طراحی چرخ دستی و سه چرخ پله رو به چه شکل است؟

جنس اکثر سبدها و چرخ‌های فروشگاهی از فلز یا ترکیبی از فلز و پلاستیک می‌باشد. به علاوه ترولی‌ها یا چرخ‌های فروشگاهی در ابعاد و مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌گردند.

مزایای چرخ دستی و سه چرخ پله رو چیست؟

چرخ حمل بار توسط چرخ های چرخشی پشتیبانی می شوند و تاثیر زیادی بر اقتصاد و جامعه انسانی داشته اند و  به منظور گسترش حمل و نقل شبکه ها به عنوان یک راه مناسب برای حمل کالا برای مسافت های طولانی. جوامع می توانند گسترش پیدا کنند اگر نیازی به زندگی در نزدیکی مناطق تولید غذا وجود نداشته باشد. با دسترسی به بازار وسیعتر، صنعتگران می توانند به سادگی متخصص شوند. شما می توانید استدلال کنید که وسایل نقلیه چرخ دار، استفاده از بازارهای مسافرتی را اسان می کنند. از زمانی که چرخ حمل بار ساخته شد جابجایی بار آسان گردید و افراد بجای بلند کردن بارها با دست و حمل آنها و فشار زیاد روی بدن،امروزه از چرخ حمل بار استفاده میکنند. بخصوص کارگرانی که کارشان حمل بار میباشد امروزه خیلی راحتتر و بدون دردسر کارشان را انجام میدهند و بسیار خوشحالتر از دیروز هستند.

وقتی وارد بازار تهران میشویم صدها چرخ حمل بار دوچرخ و چرخ حمل بار چهار چرخ میبینیم که در حال فعالیت و جابجایی بار هستند که این امر نشان میدهد چرخ حمل بار جای خود را پیدا کرده است. به همین دلیل مدل های بیشتری از این محصول تولید شده و روانه بازار گردیده است. چرخ دستی حمل بار قیمت متفاوتی دارد که بر اساس مدل و اندازه و چرخ های آن محاسبه میشود. چرخ حمل بار پله رو مدل جدیدی بود که تولید شد و برای حمل بار از روی پله ها و زمین های ناهموار بوجود آمد که امروزه بسیار مفید شده و کاربرد زیادی دارد.

خرید فیلتر هوای صنعتی

چرخ دستی پله رو کمکدار

چرخ دستی پله رو کمکدار چه ویژگی هایی دارد؟

چرخ دستی پله رو کمکدار جهت سهولت بیشتر در حمل بار های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از یک دسته ی کمکی بهره گرفته است، این چرخ می تواند تا وزن 500 کیلوگرم را متحمل شود. بدنه ی چرخ دستی پله رو کمکدار از محکم ترین لوله ها و از آلیاژ آهن ساخته شده است همچنین طراحی و آرایش ستاره ای چرخ ها باعث آسان شدن حمل بار بر روی پله ها شده است. نوع کمک دار چرخ دستی پله رو ایده ای مناسب برای حمل بار سنگین مانند گاوصندوق ، دستگاه های کپی بزرگ، یخچال و …بر روی پله می باشد. دسته های تعبیه شده جلوی چرخ دستی این امکان را فراهم می سازد تا دو نفر همزمان برای سهولت در حمل بار اقدام کنند و به سادگی بارهای سنگین را از پله بالا یا پایین ببرند. چرخهای موجود بر روی چرخ دستی بدون باد و تیوپ از مدل دایکاست بوده و با آرایش ستاره ای چرخها به هم متصل شده اند.

چرخ دستی پله رو برقی

چرخ دستی پله رو برقی چه ویژگی هایی دارد؟

به کمک چرخ دستی پله رو برقی شما دیگر نیازی به تعداد زیاد افراد و صرف هزینه های اضافی برای جابه جایی لوازم خود در طبقات نداشته و ضمن حمل کالا در کوتاهترین زمان ممکن، سلامت کالا و محل سکونت خود را تضمین می کنید. به عنوان مثال به کمک این دستگاه حتی خانم ها می توانند به آسانی یک ساید بای ساید را از پله های منزل خود بالا ببرند.

چرخ دستی پله رو دسته دوبل

چرخ دستی پله رو دسته دوبل دارای چه خصوصیاتی است؟

چرخ دستی پله رو دسته دوبل برای حمل کردن اجسام از پله ها و بالا و پایین بردن آنها از راه پله بسیار ابزار مناسبی است. این چرخ دستی با اضافه شدن دسته ی دوبل در آن سبب آسان شدن هرچه بیشتر جابجایی بار در آن می شود. این چرخ دستی مناسب برای حمل بارهای سنگین همچون یخچال و گاو صندوق می باشد. حفظ تعادل موقع جابجایی اجسام سنگین در این چرخ دستی پله رو دسته دوبل بالا می باشد. چرخ دستی پله رو یا باربردستی با چرخ های تقویت شده دایکاست به صورت آرایش ستاره ای روشی مناسب برای حمل بارهای سنگین موقعی که آسانسور برای بالا یا پایین بردن بار در دسترس نباشد.دسته ی دوبل که بین دو دسته اصلی طراحی شده امکان حمل را آسانتر میکند. بدنه ی چرخ دستی پله رو دسته دوبل از لوله های محکمی از جنس آلیاژ آهن ساخته شده است.

چرخ دستی پله رو مینی

چرخ دستی پله رو مینی دارای چه ویژگی هایی است؟

چرخ دستی پله رو مینی ارتفاعی حدودأ 110 سانتی متری دارد که قابلیت جابجایی حمل بارهایی سبک تر تا وزن 200 کیلوگرم مانند حمل گونی برنج ، حمل گاو صندوق ، حمل کارتن از روی پله ، حمل دستگاه سرور، حمل دستگاه کپی سایز کوچک بر روی پله را دارد. این چرخ دستی همانطور که از نامش پیداست نسبت به چرخ دستی های پله رو دیگر دارای سایز کوچکتر می باشد که جهت حمل بارهای سبکتر از روی پله ها، جدول ها و سطوح ناهموار مناسب است. وجود چرخ هایی با آرایش ستاره مدل دایکاست با قطر 16 این امکان را فراهم می سازد تا چرخ دستی به راحتی از روی پله های ساختمان و حتی پله های غیر استاندارد نیز حرکت کند.

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید