دستگاه نقطه جوش صافکاری تکنو صاف

3.8

در این بخش از سایت بک ابزار برای شما قصد معرفی دستگاه نقطه جوش صافکاری تکنو صاف را داریم. پس تا انتها با ما همراه باشید. این دستگاه دارای قابلیت های بسیاری می باشد که در ادامه با هم به بررسی کامل دستگاه نقطه جوش صافکاری تکنو صاف می پردازیم. همچنین این دستگاه یکی از پرفروش ترین دستگاه جوش های موجود در بازار می باشد. این دستگاه تولید ایران می باشد و از قابلیت های فراوانی برخوردار است.

نقطه جوش یک طرفه تکنوصاف دارای 2 نازل جدا گانه برای بادگیری و صافکاری میباشد. این دستگاه مورد تایید کارخانجات خودروسازی ایران میباشد.

قیمت دستگاه نقطه جوش صافکاری تکنو صاف

برای استعلام قیمت و خرید این محصول با ما تماس بگیرید. همچنین از قرقره زیر کابلی و رکاب سیمبانی دیدن نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

بررسی دستگاه نقطه جوش تکنو صاف

این دستگاه که تولید ایران می باشد یکی از پرطرفدار ترین دستگاه جوش های صافکاری موجود در بازار است که قابلیت های بسیاری را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد. این محصول میتواند بادگیری در کلیه نقاط بدنه مثل کاپوت و قسمت سقف را به خوبی انجام دهد بدون دخالت هیچگونه هوا و گاز (قوس الکتریکی). دو عدد نازل مجزا دارد که یک نازل مخصوص صافکاری و  نازل دیگر برای بادگیری طراحی شده است.

با توجه به امکانات فوق میتوان گفت که سرعت انجام و پیشرف کار با این دستگاه بسیار زیاد است. با این دستگاه می توان انواع اتومبیل سواری آیرودینامیک، مینی بوس، ون، کامیونت، اتوبوس و … را صافکاری کرد. یکی دیگر از قابلیت های مهم این دستگاه توانایی صافکاری نقاط دوبله بدون شکافته شدن و بدون نیاز به باز و بسته کردن لوازم جانبی میباشد.

صافکاری بدون صدا با دستگاه نقطه جوش

با توجه به قابلیت های بالای این دستگاه، میزان ضربات کاهش چشمگیری می یابد و می توان گفت تا حدود 80 درصد کاهش در صدای تولیدی هنگام کار خواهید داشت. در این دستگاه مصرف انرژی نیز کاهش یافته است و در کنار آن وزن و ابعاد دستگاه هم کمتر شده است.

یکی دیگر از قابلیت های دستگاه نقطه جوش صافکاری تکنو صاف کاهش ضریب جسمی، سرعت و بازدهی بالا می باشد. این دستگاه از برق تک فاز استفاده می کند. از طرفی به علت طراحی بسیار عالی این دستگاه، یادگیری استفاده از آن بسیار آسان است و میتوان به راحتی به دیگران آموزش داد. این دستگاه نقط جوش یکطرفه است.

شارژ کردن باطری ماشین با دستگاه جوش

یکی از قابلیت های جالب این دستگاه قابلیت استارتر باطری ماشین است. با توجه به این ویژگی دیگر نیازی به باطری به باطری کردن نیست. توجه داشته باشید که این دستگاه به طور کامل مورد تایید کارخانجات خودروسازی می باشد.

نقطه جوش صافکاری چیست؟

نقطه جوش صافکاری دستگاهی برای رفع قری ها و فرو رفتگی های بدنه خودرو میباشد. در روش های سنتی ، هنگامی که قسمتی از بدنه اسیب دیده باشد که دسترسی به زیر کار وجود ندارد میبایست بدنه شکافته شود. شما با دراختیار داشتن این دستگاه نیازی به شکافتن بدنه ندارید و میتوانید فرو رفتگی را از رو.ی کار بیرون بکشید. از نقطه جوش برای صافکاری با رنگ استفاده میشود.