پولیفت زنجیری 250 کیلوگرم

4.5

وب سایت بک ابزار از عرضه کنندگان لوازم بارگیری میباشد که در این قسمت می خواهیم به شما پولیفت زنجیری 250 کیلوگرم را معرفی کنیم، با ما همراه باشید. پولیفت زنجیری 250 کیلوگرم به همراه طناب، تسمه یا زنجیر با طول های مختلف برای جابه جایی اجسام در جهت عمودی به جهت بالا و پایین، کشیدن اشیا در یک راستای خاص و همچنین کمک برای بسته بندی های بزرگ به کار می رود.

بعد از نصب تیفور و متصل کردن بار مورد نظر به قلاب حرفه ای این تجهیز، شما به سادگی می توانید با حرکت دستگیره پولیفت، بار را به جهت مورد نظر بکشید. پولیفت دارای یک زنجیر فولادی بسیار ضخیم است که طول آن معمولا به 1.5 متر می رسد، بعد از نصب این دستگاه در محل مورد نظر می توان وسیله ی مورد نظر را به راحتی به وسیله ی دسته این ابزار جابه جا کرد.

قیمت پولیفت زنجیری 250 کیلوگرم

برای استعلام قیمت و خرید این محصول با ما تماس بگیرید. همچنین از ورق گیر عمودی و افقی چیست؟ و تسمه حمل بار گِرد و تخت دیدن نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

پولیفت زنجیری چیست؟

پولیفت زنجیری 250 کیلوگرم ابزاری است که برای جابه جایی اجسام در حالت عمودی و یا در یک راستای دلخواه و حتی برای بسته بندی های خیلی بزرگ به کار می رود.

قسمت های مختلف پولیفت عبارتند از:

  • زنجیر متحرک
  • دسته متحرک
  • محافظ زنجیر
  • فنر گیربکس
  • بدنه
  • قرقره آویز
  • ضامن چرخ دنده ها
  • دو قلاب یکی ثابت و یکی متحرک
  • چرخ دنده ها

کاربرد پولیفت

پولیفت زنجیری 250 کیلوگرم به همراه طناب، تسمه یا زنجیر با طول های مختلف برای جابه جایی اجسام در جهت عمودی به جهت بالا و پایین، کشیدن اشیا در یک راستای خاص و همچنین کمک برای بسته بندی های بزرگ به کار می رود.

بعد از نصب تیفور و متصل کردن بار مورد نظر به قلاب حرفه ای این تجهیز، شما به سادگی می توانید با حرکت دستگیره پولیفت، بار را به جهت مورد نظر بکشید.

پولیفت دارای یک زنجیر فولادی بسیار ضخیم است که طول آن معمولا به 1.5 متر می رسد، بعد از نصب این دستگاه در محل مورد نظر می توان وسیله ی مورد نظر را به راحتی به وسیله ی دسته این ابزار جابه جا کرد.

خصوصیت های پولیفت زنجیری

از بهترین خصوصیات پولیفت زنجیری 250 کیلوگرم می توان به کشش وسایل و بار در تمامی زوایا نام برد و نکته قابل توجه این است که این ابزار ساختار ساده ای دارد و تعداد تجهیزات جانبی کم این وسیله امکان نگهداری آسان را به کاربران می دهد. پولیفت ها دارای دو قلاب می باشند که یکی به صورت ثابت و دیگری به صورت متحرک می باشد ، معمولا قلاب ثابت به بخش سنگین تر و محکم تر مانند دیوار و یا سقف وصل می شود و قلاب متحرک به بار و یا وسایل وصل می شود.

پولیفت ها اهرمی متحرک دارند که به صورت رفت و برگشت عمل می کند ، وظیفه این اهرم چرخاندن زنجیر است که حاصل این کار کشیدن زنجیر است که همین امر باعث جابه جایی می شود و باری را که به قلاب وصل شده است را به سمت پولیفت زنجیری 250 کیلوگرم می کشد.

+به این نکته توجه داشته باشید که که قبل از کار کردن با پولیفت زنجیری 250 کیلوگرم حتما باید دفترچه راهنما ان را به صورت دقیق و کامل مطالعه کنید تا با عملکرد مخصوص آن به درستی آشنا شوید و هنگام کار با پولیفت تمامی نکات ایمنی را رعایت نمایید چون در رفتن هر یک از قلاب ها ممکن است باعث حوادث جبران ناپذیری شود. پولیفت های زنجیری در ظرفیت های: 0.5 تن ، 800 کیلویی ، 1.6 تن ، 3.2 تن ، 6.3 تن و 9 تن تولید و عرضه می شوند. از بهترین برند ها برای خرید پولیفت می توان ویتال ژاپن را نام برد.

نکات قابل توجه

مشتریان محصولات را بر اساس برداشت هایی که از آن خواهند نمود، نامگذاری خواهند کرد. جرثقیل خوابیده یکی از نام های این محصول می باشد. به دلیل این که پولیفت زنجیری مورد استفاده صنعت گران قرار گرفته است و به صورت خوابیده نیز قابل استفاده می باشد. از این سو به محصول جرثقیل خوابیده نیز خواهند گفت. بله نام درست این محصول پولیفت زنجیری و در بین فروشندگان این محصول با این نام شناخته میشود و به دلیل فروش بالای فروشگاه توسعه صنعت ایرانیان و آشنایی به اصطلاحات مشتریان ، خواهد دانست که جرثقیل خوابیده همین محصول بوده و با توجه به نیاز مشتری، نوع مورد نظر ارائه خواهد شد. از سوی دیگر خواهید دانست که جرثقیل خوابیده همان پولیفت زنجیری می باشد پس می توان این محصول را با نام جرثقیل خوابیده نیز شناخت. محصول فوق را میتوان  مورد استفاده قرار داد . ولی عموم مصرف این دستگاه برای استفاده در صافکاری ها میباشد که به این موضوع محصول فوق را اشاره خواهد نمود.

بازرسی و تعمیر پولیفت زنجیری

  1. پولیفت های زنجیری طوری طراحی و ساخته شده اند که مقاومت بالایی در کارهای سنگین از خود نشان دهند اما بعد از استفاده طولانی مدت، آسیب ها و صدمات غیر قابل اجتناب می باشد.
  2. به همین دلیل برنامه بازرسی های طولانی مدت برای پولیفت پیشنهاد می شود. در ادامه به مواردی جهت تعمیر و نگهداری پولیفت اشاره می شود.هیچگاه پولیفت را در محیط نمناک یا آب و هوای بارانی رها نکنید. بهتر است همیشه دستگاه در محیط خشک نگهداری شود.
  3. روغن کاری مناسب به طول عمر زیاد پولیفت کمک خواهد کرد. قبل از انبار کردن دستگاه، آن را چک نمایید که به خوبی روغن کاری شده باشد علی الخصوص اجزای محرک مانند چرخ دنده ها و بلبرینگ ها.
  4. زنجیر بار فرسوده یا زنجیری که نسبت به اندازه مجاز آن تغییر طول پیدا کرده است می بایست با نمونه دیگر جایگزین شود.
  5. حتی اگر یک حلقه زنجیر فرسوده باشد یا دچار آسیب دیدگی شده باشد می بایست که فورا همه زنجیر تعویض گردد.
  6. قلاب ها را بازرسی نمایید و مقدار بازشدگی دهانه قلاب را همانطور که در شکل با علامت C نشان داده شده است را اندازه بگیرید.
  7. این کار بهتر است یک بار در ماه انجام شود و در صورتی که مقدار بازشدگی دهانه 5 درصد بیشتر از مقدار اولیه آن بود لازم است تا قلاب جایگزین گردد.

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید