میله های صافکاری PDR

4.5

وب سایت بک ابزار از عرضه کنندگان دست اول ابزار الات صافکاری خودرو می باشد و در این قسمت قصد معرفی میله های صافکاری PDR رو داریم با ما همراه باشید.

میله های صافکاری PDR از ابزار صافکاری هستند، صافکاری pdr در واقع صافکاری بدون استفاده از رنگ و با ابزار و روش های خاص مانند میله های pdr است. قسمت سر این میله های به صورت زاویه دار می باشد که صافکار به راحتی بتواند با تغییر حالت در به کار گیری میله های pdr به برطرف کردن تو رفتگی های روی بدنه خودرو می پردازد. میله های pdr انواع مختلفی دارند که هرکدام در بخش های مختلفی از بدنه خودرو بکار می روند.

آنها بدون نیاز به چکش زدن های مکرر تو رفتگی ها و قری ها را برطرف میکند و برای تو رفتگی ها قطعات بدنه مثل درب ها، گلگیرها و گاها قسمت هایی از سقف و درب موتور و صندوق عقب استفاده می شود.

قیمت میله های صافکاری PDR

برای استعلام قیمت و خرید این محصول با ما تماس بگیرید. همچنین از دستگاه تگرگ کش صافکاری و دستگاه صافکاری بیرنگ هاتباکس دیدن نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

میله صافکاری PDR چیست؟

میله های pdr از ابزار صافکاری هستند، صافکاری pdr در واقع صافکاری بدون استفاده از رنگ و با ابزار و روش های خاص مانند میله های pdr است. pdr مخفف شده کلمه (Paintless Dent Repair) به معنای تعمیر فرو رفتگی بدون رنگ می باشد. قسمت سر این میله های به صورت زاویه دار می باشد که صافکار به راحتی بتواند با تغییر حالت در به کار گیری میله ها به برطرف کردن تو رفتگی های روی بدنه خودرو می پردازد. میله های PDR انواع مختلفی دارند که هرکدام در بخش های مختلفی از بدنه خودرو بکار می روند.

آنها بدون نیاز به چکش زدن های مکرر تو رفتگی ها و قری ها را برطرف میکند و برای تو رفتگی ها قطعات بدنه مثل درب ها، گلگیرها و گاها قسمت هایی از سقف و درب موتور و صندوق عقب استفاده می شود. صافکاری pdr در واقع صافکاری بدون استفاده از رنگ و با ابزار و روش های خاص مانند میله های pdr است. جنس میله ها از جنس فولاد می باشد اما کشور های مختلف از آلیاژ های مختلفی برای تولید این محصولات استفاده میکنند. هرچه این آلیاژ ها بهتر باشد جنس میله سخت تر و سبک تر خواهد بود. بنابر این صافکار می تواند کار خود را به راحتی انجام دهد. انواع میله ها عبارتند از: دم ماهی، چرخشی، اهرمی.

میله دم ماهی

از این میله برای قسمت هایی استفاده می شود که فضا برای کار کم است و صافکار نمی تواند از میله های دیگر استفاده کند. 

میله  PDR چرخشی

از این نوع میله ها می توان در قسمت هایی استفاده کرد که میله می تواند حرکت چرخشی داشته باشد و بتوان میله بالا و پایین کرد.

میله  اهرمی

از این نوع میله می توان برای قسمت هایی مانند سقف و کاپوت و قسمت های جداشده می توان استفاده کرد و می توان این میله ها را اهرم کرد.

کشور های تولید کننده میله صافکاری PDR

ایران، ترکیه، چین، تایوان، سوئیس و هلند

قسمت های مختلف میله پی دی آر

دسته میله شامل: 

دسته های دایره ای یا قلابی: این دسته یک حلقه یا یک دسته ای مانند دسته قیچی دارند و به صافکار کمک می کند تا به راحتی بتواند مچ خود را بچرخاند و برای برطرف کردن تو رفتگی بر روی درب خودرو و گوشه های گلگیر خودرو که جای دست بسته تری دارند؛ استفاده می شود.

دسته های T شکل: که دسته به صورت حرف انگلیسی T می باشد که از صاف کردن تو رفتگی های بر روی درب موتور و قسمت هایی که جای دست باز تری دارند؛ استفاده می شود.

بدنه میله شامل:

 سر میله یا انتهای میله: سر میله و یا انتهایی ترین بخش میله های صافکاری PDR مهم ترین بخش این ابزار می باشد زیرا نیروی که توسط صافکار به دسته وارد می شود به وسیله این بخش به بدنه خودرو می رسد. این بخش از میله های pdr هم انواع مختلفی دارد: مخروطی، تخت، دایره ای، منحنی و … که از هر کدام از این مدل ها در شرایط خاص استفاده می شود.

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید