دستگاه تگرگ کش صافکاری

4.5

 بک ابزار از جمله عرضه کنندگان ابزار الات گاراژی و صافکاری می باشد و در این قسمت قصد معرفی دستگاه تگرگ کش صافکاری رو داریم پس با ما همراه باشید.

دستگاه تگرگ کش صافکاری یک ابزار بی نظیر برای فرورفتگی های جزئی بدنه خودرو می باشد مزیت خوب این دستگاه این است که در کار با این دستگاه نیاز به هیچگونه تخصص در صافکاری نیست و شما به راحتی می توانید کار صافکاری خودرویتان را خودتان انجام دهید.

این دستگاه به مانند یک سیستم مکنده عمل می کند که می تواند بدون هیچ گونه آسیبی به قسمت های اطراف فرورفتگی کار صافکاری را به دقیق ترین شیوه انجام دهد. این دستگاه نیاز به قدرت و نیرو ندارد حتی خانم ها نیز به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

قیمت دستگاه تگرگ کش صافکاری

برای استعلام قیمت و خرید این محصول با ما تماس بگیرید. همچنین از دستگاه صافکاری بیرنگ هاتباکس و جک تانک یا اسکیت حمل بار دیدن نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

دستگاه تگرگ کش صافکاری چیست؟

بدنه اتومبیل ممکن است دچار فرورفتگی یا برآمدگی هایی شود که لازم است صافکار آن را با استفاده از ابزاری مانند مشتی و قالب تنه به شکل اول خود بازگرداند. امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا ابزارهای مخصوصی برای بسیاری از کارها ساخته شود که به راحتی می توانیم خودمان آن را انجام دهیم. با پیشرفت ساخت وسایل صافکاری دیگر مشتی و قالب تنه به عنوان ابزارهای منسوخ شده هنر صافکاری شناخته می شوند. دستگاه تگرگ کش صافکاری یک ابزار بی نظیر برای فرورفتگی های جزئی بدنه خودرو می باشد مزیت خوب این دستگاه این است که در کار با این دستگاه نیاز به هیچگونه تخصص در صافکاری نیست و شما به راحتی می توانید کار صافکاری خودرویتان را خودتان انجام دهید.

این دستگاه به مانند یک سیستم مکنده عمل می کند که می تواند بدون هیچ گونه آسیبی به قسمت های اطراف فرورفتگی کار صافکاری را به دقیق ترین شیوه انجام دهد. این دستگاه نیاز به قدرت و نیرو ندارد حتی خانم ها نیز به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. این دستگاه با استفاده از چسب، گیره هایی را به بدنه فر رفته خودرو می چسباند و با اعمال فشار توسط میله ها و کشنده های فلزی شکل بدنه را به سمت خارج می کشد و فرورفتگی‌های بزرگ را برطرف می کند.

قابلیت های دستگاه تگرگ کش صافکاری

  • کشنده ضربه زن
  • دارای سمبه های بادگیری
  • کشنده دستی

طریقه استفاده 

برای استفاده از این محصول بی نظیر ابتدا محل مورد نظری که می خواهید صاف کنید را با الکل یا دیگر مواد شوینده تمیز کنید کمی صبر کنید تا خشک شود و با سشوار محل مورد نظر را کمی گرم کنید. در مرحله بعد یکی از پدهای ساقدار (سنبه) را بردارید سپس پدی را که انتخاب کرده اید با چسب حرارتی آغشته نمایید و روی قسمت فرورفته بچسبانید، 3 الی 4 دقیقه صبر کنید تا پد به خوبی به محل فرورفته بچسبد بعد دستگیره را روی بدنه قرار می دهید به طوری که سر پیچ سنبه ( پد ساق دار ) داخل سوراخ دستگیره شود. سپس با پیچاندن پیچ کششی و تنظیم پد، بوسیله اهرم (دستگیره) فرو رفتگی بدنه را بیرون بکشید.

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید