پرس هیدرولیک 10، 20 و 30 تن

4.1

دستگاه پرس هیدرولیک 20 تن در انواع مختلف ضربه ای دستی و هیدرولیکی درایران و چین و ایتالیا در تناژ های مختلف تولید میشوند. در تعمیر گاه های برای کار های نسبتا کوچک برای جا زدن یا درآوردن بلبرینگ پرس سیبک و یا قطعات دیگر از دستگاه پرس 20 تن هیدرولیکی با پمپ دستی دوسرعته که البته نمونه ای از این کارهاست استفاده میشود. در حال حاضر از این نوع دستگاه پرس در تناژ 10 و 20 و 30 تن موجود میباشد.

قیمت دستگاه پرس هیدرولیک

برای استعلام قیمت و خرید این محصول با ما تماس بگیرید. همچنین از جک سوسماری کورسی ۲ ، ۳ و ۴ تن و دیدن نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

معرفی پرس هیدرولیکی 20 تن:

دستگاه پرس 20 تن در انواع مختلف ضربه ای دستی و هیدرولیکی درایران و چین و ایتالیا در تناژ های مختلف تولید میشوند. در تعمیر گاه های برای کار های نسبتا کوچک برای جا زدن یا درآوردن بلبرینگ پرس سیبک و یا قطعات دیگر از دستگاه پرس 20 تن هیدرولیکی با پمپ دستی دوسرعته که البته نمونه ای از این کارهاست استفاده میشود.

در حال حاضر از این نوع دستگاه پرس در تناژ 10 و 20 و 30 تن موجود میباشد.

این دستگاه پرس معمولا به صورت رو میزی و ایستاده تولید میشوند که در جلوبندی سازی ها و تعمیر گاه ها و مکانیکی و … استفاده میشوند.

دستگاه پرس هیدرولیک چیست؟

دستگاه پرس هیدرولیک بر مبنای انتقال نیرو در یک سیال طراحی شده  و میتوان از آن برای متراکم کردن اشیا مختلف تحت فشار زیاد استفاده کرد.

در دستگاه های هیدرولیک نقش سیال بسیار مهم است در واقع نقش محوری را ایفا میکند و وظیفه اصلی که انتقال نیرو میباشد بر عهده آن است.

اگر دقت کرده باشید زمانی که از فرمان یا جک های هیدرولیکی استفاده کرده باشید متوجه میشوید که که نسبت به نیرویی که وارد میکنید عمل

بیشتری انجام میشود و بازده بیشتری مشاهده میکنید.

چرا باید از دستگاه پرس هیدرولیکی استفاده کنیم؟

پرس های هیدرولیکی این توانایی را دارند تا در هر شرایطی مقدار کامل خود را از حرکت سیلندر ها به قطعه کار اعمال نمایند. حتی میتوان طول حرکتی سیلندر هارادر هر حدی از مسیر حرکت محدود کرد اما در پرس های مکانیکی فقط میتوان در آخر مسیر حرکت  می شود ضربه زدن به دست آورد.

دو ویژگی دستگاه پرس هیدرولیک:

  • در شرایط اعمال نیروی ثابت سرعت کورس تغییر و تنظیم میشود.
  • به اندازه مورد نیاز میشود نیروی وارد شده را تنظیم کرد.
کاربرد:

این دستگاه را تقریبا برای همه صنایع میتوان استفاده کرد اما کاربرد اولیه وابتدایی آن تبدیل قطعات فلزی شکل به ورق میباشد.

به عنوان مثال:برای نازک سازی شیشه،شکل دادن قرص در صنعت داروسازی،ایجاد پودر در صنایع آرایشی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

تعمیر کار یا مکانیک یا جلوبندی ساز عزیزی که از نوع دستی این دستگاه پرس استفاده کرده باشد به خوبی میداند که استفاده از دستگاه پرس هیدرولیکی میتواند کیفیت و سرعت کار خود را بهبود ببخشد و با استفاده از دستگاه هیدرو لیکی پرس میتواند رضایت بیشتری داشته باشد هم از سوی خود هم از سوی مشتری در ادامه ما یک نوع از این دستگاه پرس هیدرو لیکی را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی چند نمونه از برند های پرس هیدرولیک موجود در بازار

پرس هیدرولیک 30 تن ایستاده بیگ رد

این یکی از چندین نوع دستگاه پرس موجود در بازار است که آن را به شما معرفی میکنیم:

(برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید)

مدل:TY30001
  • روکش یا آلیاژ ضد زنگ کاربری بالا و بدون خطر .
  • پیستون جلا داده شده و مقاوم در برابر خورندگی.
  • جنس روکش مناسب و راحت برای تمیز کردن.
  • قابلیت ایجاد فشار تنظیم شونده به دلخواه خودتان.
  • مجهر به یک دسته پمپ بزرگجهت عملکرد راحت تر و بهتر.
  • ساخته شده با فلز مقاوم و با استاندارد بالا برای طول عمر بیشتر.
  • مناسب جهت خم کردن و صاف کردن و و فرم دادن و فشرده سازی.
  • پمپ مجهز به فشار شکن اتوماتیک جهت جلوگیری از آسیب دیدگی مجموعه.
  • مجهز به پکینگ مقاوم که اجازه برگشت پیستون و اصطلاحا برگشت پیستون را نمی دهد.
  • سیلندر با قطر بالا که در فشارهای پایین روغن بار را بالا می برد و باعث کاهش سایش بین قطعات رفت و برگشتی و نیز افزایش طول عمر می شود.

آیا خرید دستگاه پرس هیدرولیکی به صرفه است؟

بله،زیرا نسبت به کارایی و مقاومتی که دارد قیمت مناسبی نیز دارد که همانطور که در بالا ذکر شد دارای کارایی و دقت بیشتری نسبت به دستگاه پرس دستی است و همچنین به کار ما سرعت میبخشد. البته کسانی هستند که هنوز از نوع دستی این دستگاه استفاده میکنند و حتی آن را بهتر و برتر از نوع هیدرولیکی آن میدانند اما دنیا رو به جلو حرکت میکند و سرعت و دقت لازمه هر کاری است.

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید