خرید سیم بکسل آسانسوری هفت لا کنف و مغز فولادی

4.5

سیم بکسل آسانسوری در واقع یک طناب فولادی است که متناسب با صنایع مختلف سبک و سنگین در سایز های مختلف، بافت های مختلف و از متریال های مختلف تولید میشود. سیم بکسل کنفی در مقایسه با طناب پلاستیکی با بافتی گاها شبیه دارای مقاومت کششی بسیار بالایی هستند و در مقایسه با میلگرد ها با مقاومت کششی شبیه دارای انعطاف بسیار مناسبی هستند و از این رو کاربری صنعتی بسیار گسترده ای دارند. در ادامه سیم بکسل نتاب را بررسی خواهیم کرد.

سیم بکسل یکی از پر کاربردترین انواع سیم بکسل ها بوده که در صنعت ساختمان و در اتصالات کابین آسانسور و گاورنر بکار میرود. سیم بکسل آسانسوری دارای ساختاری از مفتول های فولادی می باشد که با ساختار سیل SEALE بافته شده اند. مغزی سیم بکسل معمولا از جنس الیاف کنف و گاهی پلی پروپیلن می باشد. بسته به نوع کاربری و میزان بار وارد بر سیم بکسل گاهی نیز با مغزی فولادی مورد استفاده قرار میگیرند.

قیمت سیم بکسل نتاب آسانسوری

برای استعلام قیمت سیم بکسل نتاب آسانسوری 7 لا کنف لطفا با ما تماس بگیرید. همچنین از دیگر محصولات ما همچون جک دنده ای ، بالابر تک فاز و سه فاز و جرثقیل سیم بکسلی دیدن نمایید.

تماس با کارشناس فروش:

تفاوت سیم بکسل مغز کنفی و مغز فولادی

مغزی کنفی و ساختار سیل این سیم بکسل انعطاف بسیار بالایی را برای آن فراهم نموده است . از این رو از این سیم بکسل در انواع آسانسور ها و بالابر ها بصورت عمده استفاده میشود. این ساختار سیم بکسل معروفترین ساختار در صنعت آسانسور محسوب میشود که معمولا از قطر 10 و 11 میلیمتر آن استفاده میشود. این سیم بکسل معمولا بصورت روغن اندود با روغن زرد رنگ آغشته شده است. در گذشته در صنعت آسانسور ساختار 19*6 کاربری فراوان داشت . امروزه از این ساختار بیشتر در حفاری استفاده میشود. ساختار 19*8 مغر فولادی و مغز کنفی پرکاربرد ترین ساختار ها در صنعت آسانسور و بالابر محسوب میشوند. این سیم بکسل ها انعطاف بالایی داشته و روی بوم تغییر شکل نمیدهند. این سیم بکسل که با روغن زرد رنگ پوشانده شده استحکام کششی بسیار بالایی دارد.

انتخاب درست سیم بکسل آسانسوری و بالابری

معیارهای زیادی در انتخاب ساختار مناسب سیم بکسل موثر هستند. بهتر این است که ار توصیه های کارخانه سازنده اسانسور در جایگرینی سیم بکسل آسانسوری استفاده کنید. در واقع جایگرینی سیم بکسل اصلی باید مطابق با استانداردهای ایمنی مخصوص باشد.
اکثر سیم بکسل های آسانسوری مغزی الیافی سختی دارند که مخصوص این کاربرد ساخته شده است . سیم بکسلهای آسانسوری عمدتا با تاب راستگرد معمولی یا راستگرد لنگ عرضه میشوند.
سیم بکسلهای آسانسوری معمولا بصورت روغن اندود با روغن زرد رنگی که تمام سطح سیم را پوشانده عرضه میشوند. در دید ساده و بازاری برای بررسی کیفیت سیم بکسل آسانسوری معمولا آن را خم و رها میکنند و در اصطلاح بازار سیم بکسل با کیفیت مرغوب باید خیلی سریع به حالت اولیه خود بازگشته و تغییر فرم ندهد. علاوه بر این مغزی کنفی سیم بکسل های آسانسوری نیز باید دقیقا در مرکز سیم قرار داشته و از داخل استرندها بیرون نزند.

سیم بکسل نتاب آسانسوری چیست؟

سیم بکسل نتاب با مغزی فولادی دارای تعداد بالای استرند و تعداد کم مفتول در هر استرند می باشد. سیم بکسل تاور کرین معمولا در دو ساختار 19 استرندی و 35 استرندی که در هر استرند 7 مفتول قرار دارد تولید میشوند. تعداد استرند بالا با مغزی فولادی سبب بالا بودن انعطاف این ساختار ها میشود. سیم بکسل تاور کرین تحت نام پوست ماری نیز خوانده میشود و در بازار در سایز های مختلفی موجود می باشد.

سیم بکسل های نتاب که در چند لایه بیرونی و درونی از استرند های مختلف (19 استرند و 35 استرند) بافته میشوند دارای لایه هایی با جهت گردش مخالف در درون و بیرون می باشند. بدین معنا که لایه های بیرونی در جهت پادساعتگرد به سمت باز شدن میل می کنند، حال آنکه لایه های درونی در سیم بکسل نتاب در جهت ساعتگرد میل به باز شدن پیدا می کند. این تضاد جهت ها سبب میشود که بار حمل شده توسط تاور کرین ثابت مانده و به سمت گردش و ایجاد گشتاور میلی نداشته باشد و از این طریق میزان امنیت حمل بار با استفاده از سیم بکسل ویژه تاور کرین بالا میرود.

لطفاً از این محصولات هم دیدن کنید